(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gönül Nikahı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gönül Nikahı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
acılar değmesin açacak güle vuslatın çığ gibi dönüyor sele yasaklara inat verip el ele gel gönül nikahı kıyalım bitsin
Gönül nihakının olduğu gönüllerde hep acılar korkular var olacaktır,en geçerli nikah gönül nikahı olmsına rağmen kabul görmüyor toplum içinde , gönülede söz geçmiyor işte öyle zor bir sevda ,duyglarınıza yüreğinize sağlık değerli dost yürek sevdanız vuslatına ersin inş. başarılarınız daim bayramınız mübaraek olsun selam saygımla.
Ne uçurumlar engeldir böyle bir sevgiye... Ne de zincirler ... İki gönül de ,bir yürek oluncaaa Kim susturabilir ki yürek sesini Kim karşı durabilir ki böyle sevgiye Çağlar durur ,akar gider gönüldennn gönülee... Böyle bir çağrıya kanatlanıp uçmaz mı gönüldaşı...
Harikaydı yürekten kopup gelen bu çağıran sesiniz.. Sözün bittiği yerdir ... Sesiniz değmiştir yüreğe... Sevgi saygımla her daim...
Ne güzel bir teklif, gönül nikahı kıyma teklifi. Resimde ki kelebeklere bayıldım. Nazlı bedenleriyle, sivriliklerin üstünde birleştirmişler ellerini. Sivrileşen dünyanın taşları arasında birleşir umarım seven eller. Saygılarımla.
Yüreğiniz susmasın.
Saygılarımla...