(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Biraz Aşk Biraz Biz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Biraz Aşk Biraz Biz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tencere ve kapak birbirine bir uysa tüm mesele burada..ama cam kapakmıyım neyim her seferinde kırılıp paramparça.. sevgimlesin canım ne güzeldi sevgiye dair ne güzel bir seviydi istemler.. kutluyorum kalemi saygı ve sevgimle..
umutla bekleyen bir gönlün sımsıcak sevgileri ve güzel duyguları şiire yansımış. ahenkli akıcı duygu yüklü mısralar ve sevilerek okunan bir eser. tebrikler.
Biraz Aşk Biraz Biz... Biliyorum çok uzaktasın Bir o kadar da yakınsın aslında. Ben korkuyorum sadece. Ya sen....zamanımı sevmezsen. yüreğinize sağlık:)
..mısralarla tümlenen aşk..masumluğu sevgi adına gözü karalığa çevirip tatlı sorgularla bağlayan ne güzel bir çağrı sualiydi ''tencerinin kapağı olur musun'' finalin rengi şiirin ahengiydi teşekkürler tebrikler saygılar...
yine finalde illaki güldüreceksin canım ama bu sefer düşündürdünde
kimileri ömür boyu kapağını bekler umutla kimileride ona uydurulan kapakla yaşar mecburen kimileride buldum der ama hüsrana uğrar galiba çok zor yada nadiren bütünleşir tencere ve kapak onlar şanslı mutlulardır:))
Ve ben flaş sayfalarda kara başlıklarla, Devrimlerin baş aktörü kırmızı bültenle aranan. Sen gidince vurulasım an meselesi, Her an baskına müsait sensiz gecelerim var. Ve bir gün haber bültenlerine konuyum belki, Terk edilişimin acı sonu ölümümdür.
Kimi kandırıyorum ben Çocuk olduğum zamanlarımın Kadın olduğum gecelerimin Dilsiz kaldığım her günümün tek dalı Sen.
Bırakalım hayat vehminde de güzel Tutalım bir ucundan Aşk’ın. Dalgalansın rüzğarında hayallerim Bir kez daha yaşasın ömrüm demini.
" Tenceremin kapağı olur musun.."
DEĞERLİ YÜREK MERHABALAR ; YİNE HARİKAYDI VEDE ÇOK ÇOK GÜZELDİ... ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ SELAM VE SAYGIMLA
o resim çok hoşuma gitti..