Senin neden sevenin yok; Ey şair yürekli çocuk. Yoksa problem sende mi? Yalnızlık Allaha mahsustur derler. Yoksa kibrinden gözlerin görmez mi? Umutsuz bir hayalin peşindemisin. Aradığın nedir? Bilmez misin. Önündeki güzellikleri görmez misin? Yoksa sevenin mi var? ondan ümit beklersin. Lanet midir sendeki bu yalnızlık. Gönlünden geçeni dile dökemez misin. Mecnun gibi deli divane bir haldesin Yoksa sevdiğini mi kaybettin? Gözlerindeki bu keder kimdendir? Yoksa paylaşılamayacak bir dertmidir? Bu kadar neşeli dururken İçindeki alemi sende bilmezmisin. İnsanlardan varsa bir beklentin seni anlamalarını bekleme, Kendini kendi dilinle anlatmadan. Hayallerin gerçekleşmez yoksa, İçindekileri dışa vurmadan. Gönlündeki dile dökmezsen nasıl bulucaksın istediğini. Bunun çözümü sendedir bilmez misin?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAİR YÜREKLİ ÇOCUK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAİR YÜREKLİ ÇOCUK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
TEBRİKLER
Dilerim yaşadığın doğduğun şehir ve adım atığın her yer neşe ve huzur dolar
Selam ve Dua ile
A.E.O