Kalbim bu aralar iki büyük düşman şehir gibi. Ortasında sadece onları ayıran bir deniz. Denizin ortasında ben , Kalbimdeki iki düşman şehri izlemekteyim. Sanki bir film izler gibi. Kalbimde büyük bir isyan . İki düşman şehir gibi Yanyana ama bir o kadarda uzak Tıpkı seninle ben misali. Birbirlerine o kadar yabancı, o kadar düşman Eski birliktelikler unutulmuş belli ki. Aralarındaki tek sebep sen Bir taraf sana hasret seninle sevginle atarken Öteki yanım git,unut artık bitsin diyo bu sevda lütfen. Kalbim iki düşman şehir gibi İkisinin ortasında ben,sessizce beklemekteyim. Savaş büyük ! Hangisi kazanır bilinmez . Ben ortalarında yalnız, Seni düşünürüm tarafsız. Kalbim iki düşman şehir gibi Bizim gibi birlerine yakın ama bir o kadarda yabancı Bir o kadar aynıyken ,bir o kadarda farklı İki farklı renk sanki. Bazen düşünüyorum , hangi taraf doğru ki? Bir yardım etsen ,olsa tarafım belli. Bitse içimdeki bu karmaşa, Huzur sağlansa eskisi gibi. Kalbim iki düşman şehir gibi Biri doğu biri batı sanki Biri gece biri gündüz vakti Biri sen biri ben misali....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kalbim bu aralar iki büyük düşman şehir gibi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kalbim bu aralar iki büyük düşman şehir gibi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlarım kaleminiz daim olsun okunası bir şiirdi sevgi saygı ile..