(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
----------Bu Gece Ankara’dan..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
----------Bu Gece Ankara’dan..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ankara değilde sizi üzen içindekiler .. gönül nerede rahat ederse aslında ANKARA orasıdır.şiirde hüzün olsa da şiir olarak güzeldi hocam daim olsun kaleminiz saygı ve selamlarımla
İnsanı yerinden yurdundan edenlerden korusun Yüce Mevlam... Umarım, yeni bir sayfa açıp, mutluluğu yakalarsınız.. Şiir akıcı üslubu ve uyaklarıyla teknik olarak çok güzeldi...İçeriği doğal olarak üzdü bizleri. Efendim, gönlünüze huzur versin Yüce Yaradanım.. İyi akşam dileklerimle, esen kalınız..
bu gidiş başaka gidiş ustam yürek ülkesi toz duman olmuş kahır bulutları elem yağdırıyor hecenin ve şiirin hakkını veren eserinizi kutluyorum iyi bayramlar
Sevgili kardaşim harika bir hece şiiriydi.Bir nefret oluşmuş Ankarasya karşı.Eğer üzüntü ve sıkıntı yüzünden terkedeceksen ve gerçekse,o üzüntü ve sıkıntılar nereye gidersen git seni terketmiyecektir. Ama çevrenle ilgili bir problemin varsa tebdili mekanda ferahlık vardır,değiştirebilirsin yaşadığın yeri.Bak ben Antakya'da çok huzurluyum.Her an anılarımın canlandığı yerde değilim.Birde insan bir yerden nefret ettimi(inşallah seninki kurgudur) oralarda durmak istemez. Hani insan aglamak ister de, gözlerinden yas akmaz! Hani insan gülmek ister, yürekten gülemez! Hani insan birini bekler, o hic gelmez! Iste o zaman ölmek ister insan, ECEL GELMEZKİ!ölemezsin ama oraya duyduğun nefret ömür boyu devam eder gider.Çok sahte sevgiler vardır bu dünyada.Hangisine inanacağını bilemezsin ki!Nefret sevgiden daha güvenilirdir. Nefrete sevgiden daha cok güveniyorum ben cünkü nefretin sahtesi olmaz!
Sayın kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
Nefret Ediyorum Nefret... Nefret ediyorum erkekler ağlamaz diyenlerden, Nefret ediyorum nefret nefret o taş kâlplilerden, Nefret ediyorum nefret, yalan söz söyleyenden, Nefret ediyorum erkekler ağlamaz diyenlerden,
Ben ağlarım ağlarım hem de gizli gizli ağlarım, Öyle bir ağlarım ki derinlere derinlere dalarım, Tatlı tatlı esen meltemlerle sana selam salarım, Nefret ediyorum erkekler ağlamaz diyenlerden...
İnşallah gidişiniz sadece şiirledir. Nereye giderseniz gidin gittiğiniz nedenler değişecek mi? Binlerce şair kardeşim nette acaba neden? Karar sizin saygı duyarım. Cenabı Allah uzun ve huzurlu ömürler versin. Selam ve saygılar
Kararım bu gidince asla gelmeyeceğim Adım Hüseyin ise bunu silmeyeceğim Durmanın anlamı yok kalıp ölmeyeceğim Ebedi gidiyorum bu gece Ankara’dan bu kadar ümitsizce gidişler olmsaydı üstadım bu güzel dizelerinizi kutlarım selam ve saygılar...
Kardeşimin kalemine has hüzünde ve naiflikte bir nefis eserdi okuduğum, gitmelerin mecazi olduğunu sanıyorum tabii ki... Kalbi selam ve saygılarımla, tüm güzellikler ve huzur sizinle olsun diyorum....
Değerli usta kalem tebrik ediyorum Ankara deyince daha bir hüzne boğdu bu şiir beni yaralarımı kanattı bu sözler beni geçmişe götürdü kendimi buldum şiirinizde taşınma sebebi ile bir süredir nette yoktum malesef affınıza sığınıyorum selam ve saygılar
Kararım bu gidince asla gelmeyeceğim Adım Hüseyin ise bunu silmeyeceğim Durmanın anlamı yok kalıp ölmeyeceğim Ebedi gidiyorum bu gece Ankara’dan
ÇOK DERİNDEN KIRILMIŞ GÖNÜL :( VE ANLIYORUM Kİ HAKLI NE YAZIK Kİ DİLDEN DOSTLUKLAR ALDI GÖNÜLDEN GERÇEK DOSTLUKLARIN YERİNİ,BEN KENDİ ADIMA ALLAH KİMSEYE MECBUR ETMESİN,EDERSEDE HAKK TANIR,HAL BİLİR KULLARINA MECBUR ETSİN ÇOK DUYGULU ,ÇOK KIRGIN DİZELER AMA ANK. NE SUÇU VAR DEĞERLİ DOST SİZ O GÖNÜL KOYDUKLARINIZIN SİZİ KAYBEDENERİN KAPISINA VARMAZSINIZ HERKES ER GEÇ HATASINI ANLAR AMA KIRILAN KALPLER ESKİSİ GİBİ OLMAZ .YÜREĞİNİZE DUYGULARINIZA SAĞLIK İÇLİ SİTEMKAR İÇ DÖKÜMÜ.BAŞARILARINIZ HEP VAR OLSUN SAYGIMLA.
Değerli kardeşim şiirin her dizesi hüzünlendirdi. Gönülden kopup gelen sitem ve hüzün damlaları ile yazılmış muhteşem bir şiir olmuş,ama ! buşiiri yazan kardeşim ne haldedir onu düşünürüm..inşallah gidecegin yerde dost dediklerimize raslarsin.. Kudretli kaleminiz tebrik ediyor ve başarınızın daim olması dileklerimi sunuyorum.
Sayın Hüseyin Zarar usta, Ankara kimilerini yuttu, kimilerini kaymak etti. Bala sürüldü.Kimileri yutuldu. Kimilerinin boğazına dizildi. kolay mı gitmek Ankara'dan. Can boğaza gelmeyince. Kutluyorum Usta bu cesarete. Bu yürekliliğe. kafiye bakımından güzel kurgulanmış bir çalışma. Kutlarım. Allah selametlik versin. İnşallah yeni yerinde mutlu olursun.
Kararım bu gidince asla gelmeyeceğim Adım Hüseyin ise bunu silmeyeceğim Durmanın anlamı yok kalıp ölmeyeceğim Ebedi gidiyorum bu gece Ankara’dan
İnşallah arkanızdan; ''Günüm kara gecem zindan Kalbimdesin inan her an Sen gideli sanki viran Sevgilim sensiz Ankara'' diyeniniz çıkar. Çünkü bu güzel şiire değer. Kutlarım kaleminizi. Sağlıcakla kalınız...
Ben tövbe ediyorum ve elveda diyorum Ebedi gidiyorum bu gece Ankara’dan Sevenim sevmeyenim ben veda ediyorum Ebedi gidiyorum bu gece Ankara’dan
Omuzum da yüklerin ağırlığı artarken Dost bildiklerim beni düşmanıma satarken Geceler gündüzümü kâğıt gibi yırtarken Ebedi gidiyorum bu gece Ankara’dan
Ekmeğimi aşımı tadıyla yiyemedim Üstümü ve başımı rahatça giyemedim Naçar kaldım kimseye derdimi diyemedim Ebedi gidiyorum bu gece Ankara’dan
Sürgüsü açılmadı Çaldığım kapıların Meğer hepsi yalanmış gönülde yapıların Artık istemiyorum kalsın tüm tapuların Ebedi gidiyorum bu gece Ankara’dan
Kararım bu gidince asla gelmeyeceğim Adım Hüseyin ise bunu silmeyeceğim Durmanın anlamı yok kalıp ölmeyeceğim Ebedi gidiyorum bu gece Ankara’dan
Hüseyin zarar
14/10/2012
Bazen insanlara küserken Şehire Mahalleyede küsülüyor ... Dizeleri severek buruk yürekle okudum, İnsanın alıştığı yeri terk etmesi çok ta kolay olmasa gerek Yeni yerinizde kolaylıklar yaşamınızda sağlık ve neşeli günler dileri hocam....Güle güle Saygılar
bazen şehirlere küseriz bazen de kafa tutarız hayata, yükleriz sevebı günahı yaşadığımız sokaklara. Çok güzeldi bu isyan.. Yüreğinize kaleme ve kelama sağlık.Dostlukla kalın.
duygu yüklü bir manzum eser. Koca bir şehre veya içindeki birilerine küsen ve harap olan bir yüreğin sızıları şiirin mısralarında. buruk bir hazla okundu şiir. akıcı sade bir anlatımın güzelliğ şiirde. tebrikler üstadım.
efendim bilmem ankaraya kırgınlığınız nedir ama ne demişler büyük lokma ye ama büyük konuşma diye gelmeniz icabederse mecazi anlamda gelmiyor olabilirsiniz şiirde katılırım kutlarım değerli kaleminizi saygılarımla selamlar
Ankara vefasızlık etmiş, üzmüş Şairi..Haklı bir sitem olsa gerek.. Hüseyin bey Kutlarım bu sitem dolu şiirinizi .. Yüreğinize . kaleminize sağlık..Temennim, huzur gölgeniz olsun inşallah.. Selam ve saygılarımla..