(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İki cihan bir dünya yanmaya gelmiş ruhumla, bir sunmaz usare ararken bağrımın ortası, varlık yoksunu cehennemler türettim... bir rüzgarın iniltisinde, çöl de, nehir de, göl de, şehir de , kendi içinden sahipsiz gönül ürettim... Kendisi muteber sözleri ihtilal olanın özlemine ezcümle... Tebriklerimle Saygılarımla İsmail Yılmaz
Edip Ahmet Kardeşim edebi ve sanatsal açıdan isabetli bir şekilde değerlendirmiş şiiri, aynı görüşteyim, işte duyguların boyutu bazen böyle az sözle ama bir takım söz sanatlarıyla anlatılır ki etkisi git gide kendini gösterir okuyucuda... Kutluyorum kaleminizi ve hüzünlerin şiirlerde kalması temennisiyle selam, saygı ve dualarımı yolluyorum...
Sevgili arkadaşım.Şiirin çok derin bir anlamı var.Önce bana şu türküyü hatırlattı ''''bir of çeksem karşıki dağlar yıkılır,Bugün posta günü canım sıkılır''''Ama burada sen offf demiyorsun ahhhh diyorsun.Şimdi girelim mısraların arsına çözelim şiirin sırrını anlamını. Bir kimse bir kişiden bir haksızlık yahut bir kötülük gördüğü zaman ta yüreğinini derinliğinden ah ederse bu ah,karşı tarafı yakar kavurur.Bu ah ne demektir bilirmisiniz? Size yapılan bu eylemi direk Allah'a havale etmektir.Allah'ta bu ah çeken gerçekten haklıysa,KAHHAR adıyla karşıda ahı hakeden kişiyi yakar kavurur ,yani senin yerine ondan öcünü alır.Benim başıma çok geldi Ah edip Allah'a havale ettiğim zaman Vallahi üzerinden çok zaman geçmeden o kişi öyle bir perişan oluyorki!.Onun için ben kolay kolay ah etmem çoğu şeyi kendim halletmeye çalışırım,çünkü Allahın öc alması çok kötü oluyor. Birde şu var size kötülük yapan kişiyi Allaha havale etmek yada bedduada bulunmak istediğiniz kişiyi Allahın cezalandırmasını istiyorsan.Namaz klıdıktan sonra gece yarısından sonra,Çünkü o zaman size engel olacak ultraviyole ışınları yok.Alimler ve Peygamberimiz diyor ki.Ah öyle kuvvetli bir enerjidirki,gider karşı taraftakinin genlerini etkiler,ettiğin ah çocuklasrında çıkar diyor. Yalnız ah ve beddua iki taraflı keskin kılıç gibidir.haketmeyen kişiye yaparsan ,gelir geri seni bulur.karşıdaki haketse bile onuda bulur, senide bulur.En güzeli beddua etmemek Allaha havale etmek.Hakları öyle güzel alıyor ki!
Çok sağolun değerli hocam anlamlı ve güzel bir yorum hisseden ve ilgilenen güzel yüreğiniz sağolsun ,eksik olmayın efendim çok memnun oldum helal edin hakkınızı,Rabbime emenetsiniz saygımla sevgimle selamlıyorum...
Tebriklerimle
Saygılarımla
İsmail Yılmaz