Gökte yazılıp Toprakta okunan Bir yağmur damlasının İntiharını düşün
Terli dağ başlarında Kaçak eşkıyaları Firari aşıkları Ya da Mavzer den kaçan kurşunla Vurulup düşen Kınalı bir kekliği
Ölümü düşün Mustafa
Altın sarısı başakların Hoyrat yazgılarında Töre direncine İsyan ateşini düşün Sonra sevdanı Ve Sevdanın bakmaya kıyamadığın o göz bebeklerine Ardı sıra sığdırdığın bir asrı
Düşün Mustafa!
Düşün ki; Sen düşündükçe Mesafesiz zamanlarda hayat bulsun İki ırmağın sevişmesi…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Düşün// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Düşün// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Düşündüm önce favorilerime aldım şiiri ve şaşırdım ki üye listemde değilmişsiniz ve daha niceleri öyle tabi ki bildiriminiz olmayınca haberdar olamıyormuşuz biraz da uzak kaldık ...
gerçekten düşündüren ve düşündükçe insanın içine işleyen bir şiirdi...biz düşündükçe iki ırmağın sevişmesi hayat bulur umuyorum mesafesiz zamanlarda şairim...ne güzeldi ve ne çok şiirdi...tebriklerim ve dost selamımla...
Düşünmekle başlar, tıpkı kelam edebiyatla vucüt bulduğu gibi Hayat... Hayat bazen çok narindir ne giydirsen onu giyer ne söylersen onu söyler. Aslında düşünmekle başlıyor insan olmanın erdemliği : Bu sevda da olur aşk da, farketmek de, önemsemek de olur.
Doğa da bazen insanlar gibi intihar edebilir, ki etmiştir! Mavi gökyüzü şimdi neden mi gri? neden çevre sararanan yapraklar gibi solgun ve düşmeye aday?
"Düşün ki; Sen düşündükçe Mesafesiz zamanlarda hayat bulsun Yeniden İki ırmağın sevişmesi…"
'İki Irmağın sevişmesi' çok estetik bir imgeydi; iki ırmağın sevişmesi kadın ve erkek sevişmesi değil tüm insanların barışçıl bir yaşam içinde birbirlerini anlama çabası ve insanları düşünsele iten bir mesajdı.
Bir Taylan Koç şiiri... Farklı , estetik ve düşündüren...