Ne oluyoruz anlayamıyorum bir türlü; Ne bu naz,bu sitem bu kin Görüyorum ki bir türlü bitmiyor bana olan nefretin, Anlamıyorum ki daha ne istiyorsun benden.
El üstünde tutuluyorsun saygı duyuluyorsun dahası ne? Sessizken sultanısın yuvamızın,konuşunca kölesi, Ara sıra da olsa çirkinleşiyorsun birden Ben ne yapabilirimki elimden başka birşey gelmiyor Ömrümün kırbir yıllık çilesi!
Üzgünüm; Hangi sorunu çözebilirizki biz? Sende bu naz,bu kıskançlık, bu kin ve bu nefret duyguları kabarmışken. Lütfen dinle bak beni, Sonumuzu ALLAH bilir ama İkimiz içinde vakit daha çok erken. Yok olmayacak böyle dersen, Gel ayrılalım istersen!
Olmaz diyorsun; O zaman öldür bendeki beni Sonra dirilt kendinle. Bir düşün bakalım nasıl sevdiydim seni Önce sor üreğine ve onun sesini dinle...!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİNLE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİNLE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın arkadaşım.çok güzel bir şiir yazmışsın.yüreğinden akan damlalar,derya olmuş ve zaman zaman rüzgarla kıyıya çarpmakta.Ama bu kıyıya çarpışlarda,birazda olsa kıyıdaki kayaları parçalamakta. Şiirdeki kahramanın aslında eşini çok seviyor.Ama ara sıra eşinin yaptığı hırçınlıklar,kahramanını üzmekte. eşine bazen sitem ediyor ayrılalım diye ama eşide seviyor onu aslında.ayrılmakta istemiyorlar.Aslında onlar tek kalp,Tek yürek olmuşlar.Bu aradaki çatışmaları birbirlerini çok sevmelerinden ileri geliyor..Bunlar sevginin ufak tefek cilveleri.Tek düze bir evlilik çok Sıkıcı olur zaten.Eşiniz,sevdiğiniz ve gönlünüzü aydınlatan tek ışığınız olmalı ve yalnız onunla bir ömür geçirmelisiniz.Sakın aranızdaki yolları kapamayın ve köprüleri yıkmayın lütfen.Allah ömür boyu mutluluk içinde yaşatsın.
Sayın arkadaşım, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
İ BÜYÜK NİMETİM VAR İki büyük nimetim var Biri anam biri yarim İkisine de hörmetim var Biri anam biri yarim Ana deyip de geçilmez O yar anadan seçilmez İkisine de kıymet biçilmez Biri anam biri yarim Birisi var etti beni Birisi yar etti beni İkisinin de birdir yari Biri anam biri yarim
Ömrümün kırk yıllık çilesi......Ömrümün tatlı belası.bu kadar güzel bir aşkı duysa artık insafa gelse yüreği,fazla naz aşkı usandırırmış,bu kadar seven ve sabırlı yürek üzülürmü??
Büyük bir aşk,sevgi ve sitem dolu satırlar okudum,tebrikler selamlarımla..