Zübeyde GibiFedâkâr Anneler, Zübeyde gibi, Fedâkâr Şairler, Zübeyde gibi, Fedâkâr yazarlar, Zübeyde gibi, Neşet’in evinde, yas günü yandı… Sordu kız kardeşine, canlıdır sandı… Ertaş’ın evinde, andı Ustayı, Paylaştı özüyle, gönlü hastayı, Sözünden emînim; Şair Ustayı, Neşet’in evinde, yasında yandı… Sordu kardeşlerine, sağlıkta sandı. Kadiryeter Kadir Yeter. 05.10.2012 CUMÂ. TRABZON. Zübeyde Gökbulut’a Saygılarımla. w.edebiyatdefteri.com/siir/649684/neset-ertas-a-cagri |
Gerçekten dünya küçük ve her şeyde bir hayır var. Bir kelimdenyola çıkıp, mütedeyyin bir kişiliğin erdemli duruuşnu gördüm ve ben de güzellliklerden nasiplendim.
Trabzon'u görmeyi çok arzu etmeme rağmen gidemedim. Rahmetli olan bir yengem de Trabzon'lu idi.
kızı olan kuzenim sık sık gider trabzon'a ben imrenirim sağlığım müsait olmadığı için gidemem.
Şimdi ben her Trabzon'luya Eyüboğlulardan kimseyi tanıyor musunuz diye sorar olumsuz cevap alırdım.Bir kaç ağabeyinin olduğunu biliyordum söylemişti.
Biz Olcay'la çok samimi idik , çok iyi akadaştık, lise bize yakındı sık sık görüşürdük.
Abisine rahmet diliyorum ama o kısmı anlayamadım Olcay da mı vefat etmiş? Doğrusu çok çok duygulandım.
Olcay'ı Konya'ya evime de davet etmiştim birlikte resimlerimiz var.
Benden dört yaş büyük ağabayimle de çok iyi anlaşırlardı.
Olcay çok şakacı, güler yüzlü zarif bir genç hanımefendiydi. İnanın şimdi duygu seline kapılıp hatıraların hüznüne kapıldım .İnşallah olcay hayattadır.
Yani gerçekten bu dünya fani bir dünya.
Hoş görünüze sığınarak ve de müşterek konularımızın olduğunu görerek uzun uzun yazdım.
Bu gece için artık hayırlı geceler dileyip, hoşça kalın diyorum. Tekrar, tekrar teşekkür ediyorum eksik olmayın sağlıcakla kalın.
Görüşmek üzre baki selamlar.