Kabuktan ayıramazsan gözünü Görürüm sanma cevizin özünü Külünü gören görmeli közünü –Baktıklarına dikkat et bakarken –Doldur boş testini sular akarken.
Nakkaşına işarettir her nakış Sonsuzluğa doğrudur bunca akış Görülmeyeni görmeli tüm bakış –Baktıklarına dikkat et bakarken –Doldur boş testini sular akarken.
Suyun kıymetini ne bilsin balık Hele susuz kalsın, gör bir defalık Boşa mı yarattı bunları Hâlık –Baktıklarına dikkat et bakarken –Doldur boş testini sular akarken.
Tohumda gizli asırlık çınarlar Damlada saklı devasa pınarlar Bakıp da görmeyen bundan ne anlar? –Baktıklarına dikkat et bakarken –Doldur boş testini sular akarken.
Halil; bulutu göğe ağdıran kim? Onca karı, yağmuru yağdıran kim? Hayvanlardan ak sütü sağdıran kim?.. –Baktıklarına dikkat et bakarken –Doldur boş testini sular akarken.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kabuktan Öze şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kabuktan Öze şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Suyun kıymetini ne bilsin balık Hele susuz kalsın, gör bir defalık Boşa mı yarattı bunları Hâlık –Baktıklarına dikkat et bakarken –Doldur boş testini sular akarken.
Bakışlar kişiden kişiye değişir, Bu kainat inanki usta işidir. Yaşam bir erkek bir de dişidir, Saf saf bakarken inceliği anlayamazsın, Allah istemeden taş üstüne taş konduramazsın... HakanKURTARAN Yüreğine sağlık Halil Ustam. saygıyla ...
Kutlarım
Yüreğinin sesi daim olsun dilerim.