hiç terk-i diyar edemem yurdunu bakışlarını coğrafyam avuçlarını tarihim bilirim sende atarken yüreğim.
tamam ara sıra koptuğumuz arada özlemi kadeh kadeh içtiğimiz şeker yerine hasretle çayı yudumladığımız çok oldu ama yan yana gelmeyi ama birbirimize kavuşmayı ertelemedik bir uzun roman yolu gibi.
o nedenle sana ne dediysem ne konuştuysam sözünde kaldım ağzımdan çıkan titrek sözcüklerin.
çünkü seni sevmek demek yemek yemeye nefes almaya benzemez. seni sevmek demek yaşarken ölmek ölürken yaşamak gibi muazzam bir duygunun en derin kuyusu anlamında.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
En derin kuyu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
En derin kuyu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tamam ara sıra koptuğumuz arada özlemi kadeh kadeh içtiğimiz şeker yerine hasretle çayı yudumladığımız çok oldu ama yan yana gelmeyi ama birbirimize kavuşmayı ertelemedik bir uzun roman yolu gibi.
tamam ara sıra koptuğumuz
arada özlemi kadeh kadeh içtiğimiz
şeker yerine hasretle çayı yudumladığımız çok oldu
ama yan yana gelmeyi
ama birbirimize kavuşmayı ertelemedik bir uzun roman yolu gibi.
TBRKLERR GÜZEL ŞİİRDİ