(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adı İntihardı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adı İntihardı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
zor anların şiirle anlatımında oldukça güzel bir yaklaşım var. hüzün dolu duygularla kaleme alınmış buruk bir şiir ve özgürlüğe gidişin anları. Ya nedenler?... güzel bir şiir.tebrikler.
dostum kalem yine en sıratında cinsin,keskin ve yükü ağırca bir şiir üstelik temsili kıldan ince duygularda.. seviyorum kaleminde dönmeyi, hecelenmeyi..sevgiyle kal!
Doğduğu gün ölmüştü Kumardan başlangıcında. Kendinden uzak Kışa yakınken Ortası olmadı hiç hayatının.
Siyah beyaz sevildi Kara kuru teninde.
Aşk kutu kutu yalandı ona Sevişmeleriyse huzursuz. Neye dokunsa yalnızlık Neyi yaşasa umutsuzluktu.
Yağmur dağlarından hiç inmemişti ki.
Sevgili kokusunda Tarçını özlediğini anımsadı. Ufuğa baktı her gün Doğumunu yaşadı ebe-sinin ellerinde.
Ürkek dokundu hayata Biraz da fazladan maceralı.
Devirsiz yaşlandı, Ruhsal kırıntılarında. Çizgileri kayboldu içinde Tek tek yüzünde iz bırakarak.
Formaldehit içinde sakladı çürüyen hayatını.
Yalınayak düşler yaşadığı, Hayatından geriye kalanlar, Cam kırıklarından daha beter, Kesti her adımında ayaklarını.
Sevilmeyi hatırladı ilk kez, Yosun kokan denizde.
Saçlarını bıraktı rüzğara. Bir adım Bir adım daha yaklaştı Kıyısına uçurumunun.
Attı ne varsa ardında kalan Tek tek bakmadan cismine.
Ve hiç olmadığı kadar özgür oldu ilk kez kadın. OKUDUM KALEEMIN VAR OLSUN SEVGİLİ ŞAYİRİM HAKLISIN NE AYAĞI YALIN BAŞİ AÇİK NE İNSALARIMIZ VAR BUNLAR HİÇ GÖRÜNMEZ YOBEKLILER ÖNDE BONNU KALINLAR HER SÖZÜNE KATILIYORUM SEVGİYLE KALIN
neyı atsa acıyacak.hersey dedıgın kadını olusturuyo .DÜşün bak :)) aynı konudayız göreceksin.gecmısım gıtmıs ben ne kalcam der kadın ..erkek bence demez
Zaten kadın değil ölen... Kadın geçmişten ne varsa hepsini atıyor tek tek ... Öyle de olması gerekir değil mi şairem... Ölüm nedir bilirim yada yaklaşmak ... içinde yaşadım , içinden çıktım... sevgimle
Aslında burdaki şiirimde yeniden doğan bir kadın vardı tüm kötü şeylerini uçurumdan bırakan... iyi bir şeydi.. sevgimle.. ve diğer şiirim birçok kadının yaşadığıydı şairem..
Yine de intihar çözüm olmamalı ve intihar şiirleri yazılmamalı derim. Yaşama küçücük bir şeyle tutunalabilir. Umutsuzluğu hiç bir zaman kabul etmem, umut her zaman var olmalı, yaşatmalı insanı..
şiir olarak güzeldi ama, umudun şiirini yaz derim,dost olarak :)
Canımın içii .. intihar kimseye yakışmaz.. bir kaçış olur bu ve basit... burda kastim olumsuzlukların öldürülmesiydi... yeniden doğmak için yok etmek lazım kötü şeyleri.. sevgimle can şairem
İntihardan söz ettiğim insanın içindeki kötü olan herşeyi öldürmesi.. ve yeniden doğmayı becermesi... hayatın yanlış birlikteliklerineydi ... fikrinize teşekkürler :)
eyvallahın en içteni şairim... yalnız bana bildirim gelmedi sizden yana bir sayfanıza girip bakayım kaçırdığım var mıdır şiirlerinizden...sistemin suçudur yalnız uğrayamadıysam
eyvallahın en içteni şairim... yalnız bana bildirim gelmedi sizden yana bir sayfanıza girip bakayım kaçırdığım var mıdır şiirlerinizden...sistemin suçudur yalnız uğrayamadıysam
İnsan zihninin aralıklarla tekrar edilen şeyleri daha kolay hatırladığı, bilinen bir olgudur. Makul aralıklarla hatırlanacak hayat dersleri, karşılaşılan yeni durumlar karşısında daha SAKİN olup daha sağlıklı kararlar verilmesine yardımcı olacak, iyi ve Doğru şeyler için duyulan umudu hep canlı tutacaktır.
İnsan içindeki Gereksiz ve Kötü olan herşeyi uçurumdan atmalı ki hayata yeniden özgür doğabilsin şairim.. Başka türlü sürekli eskide takılıp kalır..Bu da acı verir..
bu hayat yaşamı anlayıp ona göre rota tutmayla mümkün dik ve cesaretle yürüyeceksin dost karamsarlık sana asla yakışmaz gül güller çok güzel çünkü...senin gibi...kal sevgilerde...
dost sil gitsin hayatta ne güzellikler var bir gün güleriz yaptıklarımıza inan insan dünyayı bildiği kadar zannediyor oysa ne dünyalar var alemde hadi hayırlısı...sevgiler sunuyorum güzel yüreğine...
Devirsiz yaşlandı, Ruhsal kırıntılarında. Çizgileri kayboldu içinde Tek tek yüzünde iz bırakarak. GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI..KUTLUYORUM KALEMİ VEDE EMEĞİNİZİ..SELAM VE SAYGIMLA.
şairem dönmüşsün çocukluğuna çocukluğuda geçmiş taa ebenin eline aldığı ana.. sorgulanmış hayat ve sorgular bitmiş yaşanan acılara yeter denilmiş sanki derken ruhu özgürleştiren acılarmı ne.. ve en sonunda özgürlüğe adım.. severim böyle intiharları ben benide alsana yana özgürleşmeye ihtiyacım varda bu ara.. sevgilerimi bırakıyorum şiire ve iyi ki varsın sen iyi ki yazıyorsun diyorum sevgimle ve her zaman ki saygımla...
faizeciğim günaydını yanlış yere yazmışım yorumumun altına yorum altında günaydın;))) bu günaydın kızllaarrr dedin ya ona yanıt ordaki ise olsun günaydın işte...
hüzün dolu duygularla kaleme alınmış buruk bir şiir ve özgürlüğe gidişin anları.
Ya nedenler?...
güzel bir şiir.tebrikler.