(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Travmatik Kesikler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Travmatik Kesikler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ahh şairem yazmaya kalksak sayfalar yetmez değilmi ?
insan olmayı sevmeyi, saygıyı bilemeyenlere neyi anlatabilirsinki yada nereye kadar savaşırsın ?
kadınlarımıza söz hakkı ne zaman verildiki önce aileden başlıyor bu sonrasında kocası ve yaşamına hakimiyet kuruyor suskunluk çünkü tutunacağı bir sağlam dayanağı yok her an dikkatli yaşaması gerekiyor yoksa un ufak eziliyor yaşam çarkının dişlilerinde
neler neler geçti şu an bu yazdıklarına karşılık içimden ama neyse
Dokunulmazı; dokunulmaz kılanlarda, insanlar. Hiç kimse, hiç birşey dokunlumaz olmamalı. Dokunmazsan, acıyı, tatlıyı, yokluğu ve mahrumiyeti nereden bilecek dokunulmaz. Erkekleri de dokunulmaz kılam, "darılıp kırılmasınlar ama" BAZI kadınlardır. İki cins arasında aşk ve sevginin mutlaka bir DÜZEYLİLİK şartı olduğunu; vefanın, tutkunun, sorumluluk gerektirdiğini KADINLAR HİSSETTİRİP ÖĞRETECEKLERDİR ERKEKLERE. Teleme peyniriri gibi gevşemenin, hiç bir tarafa yararı yoktur. Gevşeklikler, aşk ve sevgi de tutkuyu, vefayı ve kutsalı yaşatmayı başaramayanlar, mutsuzlukların kölesi olurlar. Sevgi babında Kadının rolü ve tavrı önemlidir. Erkeğin sorumsuzluğunu asla hoş görmemelidirler. Erkek bunu kendinde bir hak görür çoğu zaman.Aşk ve sevgiyi hafife alıp sorumsuz davranan erkeklere, bulunmaz hint kumaşı olmadıkları hatırlatılmalıdır. Ve de böylece toplumun "Cinsel tavır ve davranışlar bakımından" yozlaşması önlenmelidir. Böylece toplumların çöküş nedenlerinden hiçolmazsa birin önünü almış olursunuz.
Esenlik ve mutluluk dileklerimle kutluyorum sayı Faize Kısacık hanım sizi. Kemal Polat
Evet..evet... çok haklısınız şairem vurgularla binlerce defa hep söyleriz bunu. Adamlık da, kadınlık da en ciddi şekilde sorgulanmalı, olunması gereken düzey mutlaka yakalanmalı. Yoksa toplumsal mutsuzlukların, hayal kırıklıklarının sonu gelmeyecek. Çokça mutluluk dileklerimle. Kemal Polat
Şiirsel gelmesi için bazı kurallara durumlara mı ihtiyaç duyar. bir şiir okumak anlamak değildir bazen bakmanın her zaman görmek olmadığı gibi bu da bir tercihtir ve bazen şairi yada yazarı anlamak için aynı acılara bulanmak gerekir. çamur gibi. Çünkü Çamura düşmeden. çamurun nasıl koktuğunu ve tadını uzaktan alamazsınız boğazınıza kadar batmalısınız nefes almaya çalışmalısınız. akciğerlerinize çamur dolmalı. o zaman bir daha okuduğunuzda sizden kocaman bir heeeeeeee duyacağız...
aa bunları tanıyorum ben şairem sürüsüne bereket...ve sürü halinde... kaytan bıyıklarını buranmı desen entel dantel görünüp kendi karısına kızkardeşine etmediğini bırakmayanmı desem.. ya bide sadece anasıyla avradının namusunda ahkam kesip sağda solda herkesle her şekilde her naneyi yiyen sürüye ne demeli... kadına sevda bile yasak.. ama erkeğe herşey hak erkek zampara kadın bilmemne .. erkek elinin kiri der yıkar geçer... öfff be şairem ne kadar güzeldi şiir manidar anlayana yürekten kutladım sevgim saygımla...
kadınlara kızma şairem daha yetiştirilirken eşit yetiştirilmiyor ki.. erkeğin erkekliğe adımı sünnet deniyor düğünler dernekler kuruluyor.. kadın en basit regl hali bile ayıp sayılan bir toplumun kadınından ne bekleyebilirsin ki....şartlar eşit değil yani...nasıl birey olsun kadın birde okuyamadıysa okula gidemediyse....
öküz olupta bir yürege hakettiği değeri veremıyorsa bır erkek onun sevgısınden suphe etmek lazım masumda olsa yalanlarla susluyorsa yasadıgı askı yalanın gırdıgı yerde bır ınsan yılan bıle olamaz begenıyle okudugum bır sıırdı tebrıklerımle
woww oldum ufff ufff tittredim desem yeri yani etkileyici..yalnız aptal kelimesiyle kadın kelimesini yanyana bir isyanı zortlatsada sevmedim.. sevgilerimle güçlü kalem :)
Bir erkek ( adam olmayan) bir erkek gözünden kadını yazdım.. biraz da yerdi şairim... teşekkür ederim... bakmamız gereken başka başka pencereler olmalı değil mi
Bir ehli dil de diyor ki ... Eğer kadını tarif edebilseydim ,; arz üstünde ona aşık olmayan , saray hanımlarının Yusuf'u gördüklerinde ellerini kestikleri gibi , üstlerini başlarını yırtarak peşinden gitmeyen bir kadın bile kalmazdı ...
Nezih şiirinizi tebrikler ediyorum efendim !.. Öyle hoştu ki !..
Eger bir yerde bir kötü olan varsa kötü olana degil kötü edene bakmak lazım ülkemizde hep kötü olana bakılır hiç kimse kötü edene bakmaz oda kendisini masum sanır. aslında şiirinizde ders alınması gereken çok anlamlı sözler var ve içerigi çok derin
ÜLKEM İNSANININ BİR GÜNLÜK HAYAT PANORAMASI GİBİYDİ..SIRADAN GİBİ GÖRÜNEN TOPLUMSAL ÇIKMAZLARIMIZ..HARİKA ŞEYLER VARDI HER İKİ CİNSİNDE SEPETİNE KOYACAĞI..KUTLUYORUM DEĞERLİ KALEMİ VEDE BU FELSEFİ EMEĞİNİ..SAYGIMLA.
ESTAFURULLAH ÇOK DEĞERLİ DOST..NE OLUR POLEMİK OLARAK ALINMASIN AMMA ,BİZ(yada şahsen..) OLAYLARI CİNS YADA HEMCİNSİMİZE GÖRE DEĞERLENDİRİRSEK TARAFSIZLIĞIMIZI, DUYARLILIĞIMIZI VE DE ŞAİRLİĞİMİZİ EN HAFİF TABİRİYLE ZEDELEMİŞ OLURUZ DİYE DÜŞÜNENLERDENİM..KALDIKİ ERKEĞİN VARDA KADININ YOK MU DEDİĞİNİZ PROFİLİ..İNSANLARI ÖVMEK KADAR YERMEKTE HAK DİYE DÜŞÜNÜYORUM..SAYGIMLA..
Özellikle son dizeler erkek ağızla yazılmış gibi. Erkekler kendi yetersizliklerini örtmek için kadını eksik etek görmek eğilimi içine girerler. Oysa kadın ve erkeğin güçlerinin birleşmesi yaratır dünyadaki güzellikleri.
Kadnı bir nebze irdelenmiş, güzeldi Faize,
tebrikler, sevgiler..
glenay tarafından 10/1/2012 12:28:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kestirmeden söyleniyor aslında. Ben kullanmam ama dayımın hanımı çok kullanır zatiyi, hemen onu hatırladım.. Bir Ayşenim abamız var, o da zatten der :))
Öküz diye bir öyküm var deftere yazdım mı bilmiyorum. Evlendiğim kişiyi böyle görüyordum. Çok erkek kadındaki incelikleri görmez ve görmeye de çaba göstermez..