(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
S/onsuz Aşk Harbi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
S/onsuz Aşk Harbi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bitmişliğin hissedişleri yalnızlık ve özlemle ruh halinin yansımasıydı şiir.. ve sanırım hastalıklı demeklede biraz acısını dindirmek istemiş ona atfetmemiş bu benim hastalığım demiş hani bu benim secimim ve her haliyle benim der gibi.. ve onurlu bir duruş hastalık derecesinde bitmişliğe.. kutlluyorum yürek sesinizi... saygım ve sevgimle şairem...
AŞK VE SEVGİNİN EN YOZ, EN DÜZEYSİZ VE "LAY- LAY LOM" HALİNİ ÇOK GÜZEL ANLATMIŞ VE YANSITMIŞSINIZ BU ÇALIŞMANIZDA DA, DEGERLİ ŞAİR, FAİZE HANIM. ESENLİK VE MUTLULUK DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM SİZİ. Kemal Polat
elbette size aiit değerli şair sadece anlamak istedim.. bu kadar dı isteğim.. neden böyle algıladığınızı ,,,,üzülmedim şiir okuyanın algıladığıdır bilirim.. sadece sordum o kadar... başka bir niyet yoktu altında emin olabilirsiniz.. ben sizi kızdırdıysam özür dilerim dediğim gibi sadece anlamaktı niyetim...saygımla...
Herkesin yorum algısı kendisine aittir hanımefendi. Eğer yanlış bir yorum olduğunu şiirin sahibi değerli şair de söylerse, ben yorumumu derhal silip kaldırırım. Bir yanlşlık ve ayıp varsa bana aittir, gerekliyse şairim beni kınar. Siz niçin üzüldünüz ? Saygımla. Kemal Polat
şiiri okudum ilk altta sizin yorumunuzu gördüm birde büyük harflerle aşk ve sevginin en düzeysiz laylaylom hali olarak değerlendirmişsiniz... benmi yanlış okudum algıladım dedim ama neyse benim algım asla bu değildi ama siz neden böyle algıladınız açıkcasıda merak ettim.. saygımla...
Aşk hastalık değil aslında aşıklar hasta nasıl anlatsam koluna Mustafa Kemal Atatürk dövmesi yaptıran bir gençle konuştum büyük dünya devinin yaptıklarından habersiz devrimlerine ters düşüyor konuşmaları oğlum sen ilk önce yüreğine yaz dedim. Aşk sevginin yüce hali ama kaç kalp bunun bilincinde ki karşı cinse baskılar karşı cinse şiddetler ve şahsım olarak haberlerde bu tür olayları dinlemekten bıktım davranış bozukluğu içinde aşıklar güvenlik görevlisi gece saat on iki de işten çıkmış adamcağız yarım saat sonra eve varmış nerede kaldın .... diye adama hakaret etmiş can bu sonra ilerlemiş işler eve gelen adama hoşgeldin beyim demek çok mu zor ve sonuçta bir yuva dağıldı karşı cins olarak adam elindeki avcundakinin kıymetini bilmeden kimlik değiştirerek yalan düzen kuranlarda var her zaman yazdığım bir söz var insanın içinde canlı doğa emek sevdası yoksa aşık olsa ne yazar benim gözümde. Sen aşkı şiirlerde yaşa şair hastalıklı yönü başka yere kalsın.