Kara gecelerin kara gök kubbesinde, Sayalım yıldızların ışıltılarını. Renkçe konuşalım, Tutup renklerden. Gizli bir dil doğuralım aramızda, Hiç kimselerin bilmediği… Ve yalın bırakmayalım hiç birşeyi; Ne içinde dünyanın, Ne dışında güzelliklerin...
Özgür ve sıra dışı olalım; Tıpkı yollarda eğilen zerrinler, Karlarda can bulan berfinler gibi...
İçimizde dostluk, Benliğimizde sevgi... Sevda Ve mutluluk Ve biz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VE BİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VE BİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kara gecelerin kara gök kubbesinde, Sayalım yıldızların ışıltılarını. Renkçe konuşalım, Tutup renklerden. Gizli bir dil doğuralım aramızda, Hiç kimselerin bilmediği… Ve yalın bırakmayalım hiç birşeyi; Ne içinde dünyanın, Ne dışında güzelliklerin...
Nedenini hiç bilmedim; bu şiiri ne zaman okumuşsam bir hüzün kaplamıştır yüreğimi. Belki o nedenledir ki fon müziği seçiminde hüzün dolu melodi yerleştirmiştim arka plana.
Bu şiirin güzel... Senin tüm şiirlerin güzel. Farkındalık yaratan bir tını var mısralarında. Okudukça göze değil beyine, yüreğe hitap eden. Ki bir şiirin aynı anda beyne ve yüreğe etkisi çok zordur. Demek başarmak buna denir o halde...
Anlatım her zamanki gibi içten, yalın ve duru bir Türkçe. Okudukça bir labirente götürmüyor; aksine doğanın güzelliklerinde gezdiriyor. Zaten şiirlerinin genelinde doğadan izler mutlaka görülür. O güzellikler bazen nefes aldırır, bazen yeşilin tonlarını serer gözlere ve çocuklaştırıp koşturur çimenlerde.
Benlik, senlik kavramından bizliğe bir yol alış ve o yolun sonu var finalde...
Artık uzun süreli yok olma bence. şiirlerin okunmalı diyorum.
Her zamanki gibi ayrıntılı, güzel bir yorum geldi senden. Önce çok teşekkür etmeliyim.
Şiirlerimde hüzün vardır. Evet... Tıpkı hayatın kendisinde olduğu gibi diyorum :)
Seslendirmenin güzelliği için bir kez daha teşekkür ediyorum sana.
Şiirlerimdeki doğaya olan tutkumu iyi keşfetmişsin. Hep öyleyimdir.
BİZ kavramı. Senlik, benlik gibi kavramların insan hayatındaki zararları hep malumdur. Tüm alanlarda BİZ kavramına ulaşabilirsek o alanda başarı ve mutluluk gelir. İş, ev, aşk... Ne olursa...
kalem yazmış ... yorumla taçlanmış..
yorum yapan yürek sesini dinlemek... dinlendiriyordu.....
kutluyorum yazan kaleminizi hisseden yürek sesinizi saygılarımla