(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bahar Ağrısı/// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bahar Ağrısı/// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''Gece dinsiz, ben sensiz'' daha ne denilebilir ki iki mısraya bir bavul dolusu acı biriktirmiş harflerin değerli şair Bir başka biriktirmiş kalemin umutların dövüldüğü yerde karanlıklarda bahar ağrılarını Kar yağmasın gönlüne değse de rüzgarlar aşk yelkenine saygılarımla selamlar ...
Yanı başıma çömelmiş Ölüm devriliyor _________Üstüme Dokunurken günün mihrabına .......................sevmedim bu dizeleri abim.ben ölümü hiç sevmedim aslında.ayrılıgın en acı yanıydı hep.
Gecenin imansızlığı üstünde Sen vuruyorsun yürek kıyılarıma İçimden şehirler göçerken Yine yalnız ve sensizim.............. diyesim geldi can abim, kutlarım doyumsuzdu her zaman ki gibi, içtim yudum yudum her dizesini iliklerime işledi...
Bir başka biriktirmiş kalemin umutların dövüldüğü yerde karanlıklarda bahar ağrılarını
Kar yağmasın gönlüne değse de rüzgarlar aşk yelkenine saygılarımla selamlar ...