(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İhanet Güncesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İhanet Güncesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
______________________Yanar aylarca , Yarattığı yangınlarda. Avare boşluklar yaşar. Cebelleşip kaderiyle Tanrıya isyan eder.
Kanadıkça yüreği zamana İğne olur , çuvaldız olur , Batar kendine.
Sonra kabuk tutar yaralar Başka nefesler alınır. Unutulurken yavaş yavaş , Yaşanılan ihanet. Tutulur ucundan hayatın.
Ebediyen sürmez hiçbir acı keder Nitekim insan için , Yaşadığı kadardır hayat.
FAİZE KISACIK (leb-i şima) _________________________ Her şiiriniz, başlı başına değerli toplumsal mesajlar veren, insan düzeyliliğini vurgulayan, gerçek ve özenli şiir çalşmalarını yansıtan nitelik ve özelliğindedirler. Hepsi de çok anlamlı ve kapsamlı yorumları hak ediyorlar. Ne yazık ki ben bunu isteğimce gerçekleştiremiyorum, elde olmayan zaman imkansızlıklarından. Oysa benim için yorum yazmak önemlidir, anlamlıdır, yansımaları ve içerikleri, özenli çalışma ürünü olan eserlerin hakkını vermelidir,her şiirinizde buna yetişemediğim için umarım beni bağışlarsınız dost şairim. Yetişemediğim noktalarda şiirlerinizi özümseyerek okuyorum. Çünkü en azından,oknup özümsenmeğe değer, kendime düşen payları alıyorum, anlamlı şiirlerinizden. Yazamadıklarımın özrü ve hüznüyle sizi içtenlikle kutluyor, toplumsal mesaj yansımalı şiirlerinizin aralıksız sürmesini diliyorum, dost şairim FAİZE hanım. Saygılarımla. Kemal Polat
İhanet, ihanet edilen kişiyi kendine yetersiz hissettiren bir yaşanmışlık. Üstelik karşınızdaki kişiyi de küçük ve değersiz görüyorsunuz. Sevgi varsa anında bitiyor, bence tabii. Kalbi geniş olup kabul edenler varsa, kendileri bilir..
Uzman olduğumuz bir konuda yorumumuz biraz uzun olacak ha belki ilk aklınıza gelen soru ihanette mi uzmansınız kesinlikle hayır benzetme yaptığınız yapı dalında. Tuğla duvarlar örülürken derzler birbiri üzerine gelmez bu birinci kuraldır karışım dozajından sonra tuğlalar temiz ve ıslatılarak duvara konulmalı ve sulanmadır mukavemeti artsın diye peki tuğla duvarla hayatın bağlantısı ne dersen hata hata üstüne işlenmemelidir karşısındaki kişiye bir şans daha verilmemeli temiz olmalıdır yüreğin ve bilinmelidir ki başınıza her ne müsibet gelirse kendi yaptıklarınız yüzündendir e tamamda ihanetle bağlantısı ne bütün suçlar en az iki kişi ile işlenir peşi sıra isyanlar başlar ki gereksizdir hayat suçlanır dünya suçlanır ve hatta ay ve yıldızlar dahi suçlanır bir kişi yüzünden o kişi hangi cinstense bütün cinsleri suçlanır işte o en büyük hatadır. Bütün yaralar kapanır önce kaynar sonra mührü kopar belli zaman sonra izi kaybolur ve asıl asil olan aynaya baktığında kendini görebilmektir çünkü ihanetin şucu işleyene aittir. Faturası ona kesilir cezasını çekmek zorunda değildir masum olan.
Sevgi saygı ve selam ile.
Toprağımsın tarafından 9/23/2012 2:07:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
İnsanın yaşayabileceği en kötü duygulardan biridir herhalde.... Hiç bir acı ve kederin olmaması dileklerimle... Güzel şiirdi... Saygı ve selamlarımla...
Dünde böyleydi,yarında böyle olacak,acıların yapısı böyledir,yaşamda hissedilenlerin en görkemli mısralarla dile getirilmesi gönüllerde ferahlık yarattı.Tebrikler...
Nitekim insan için ,
Yaşadığı kadardır hayat.
aynen gözüm... final harika olmuş, yüreğine sağlık... öpüldünüz hanım efendi :))