(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kelam Lâl Oluyor Bazı Anlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kelam Lâl Oluyor Bazı Anlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Demek ki, Paylaşılmış üç beş mutluluk da Yazılacak bizim hanemize...
Biliyor musun? Kelâm lâl oluyor bazı anlar... İşte o zaman Sadece susmak, Hissetmek, Sonra da şükretmek geliyor içimden...
O anlar ki; Gecenin zifiri siyahı... Maviye çalıyor; Tıpkı, şimdi olduğu gibi...
GÜNAYDIN DOST KALEM; FON +RESİM+ SESLENDİRME EŞİİTİR ŞİİR ÇIKMIŞ ORTAYA..ÇOK ÇOK GÜZEL DİZELERDİ..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.. KUTLUYORUM KALEMİ V EDE EMEĞİNİZİ..SELAM VE SAYGIMLA.
Kelâm lâl oluyor bazı anlar... İşte o zaman Sadece susmak, Hissetmek, Sonra da şükretmek geliyor içimden...
O anlar ki; Gecenin zifiri siyahı... Maviye çalıyor; Tıpkı, şimdi olduğu gibi...
_____________________________________ Duyguları yoğun ve ciğerden vuran darbeleriyle şiirin iklimlerinde gezinmek mest etti biçare ruhumu... Şiir de nefes de enfes... Yüreğimizin bam telleri titredi kanunun sesinde, şiirin nefesinde... Her iki yüreğin emeklerine, duygularına sevgi ve hürmetle... Nice güzel şiirlere...
================================================= e d i b / a h m e t
Resim şiirle bütünleşmiş tamamen. Maviye çalıyor herşey; tıpkı şu resimde olduğu gibi. Ve şiirin resme, resmin de şiire yükledikleri gibi...
Kelam lâl oluyor bazı anlar... Ne de doğru; şu an ben şiirdeki imgelere baktıkça lâl olmaktayım. Özgün, yormayan ingeler. Şaşırmadım gerçi; şiirlerinin tarzı hep böyledir ve o nedenle de ben senin şiirlerini hep çok sevmişimdir.
Dil yaşayan Türkçe. Akıcı bir tarz.
Hüzün elbet var. Olmasa, zifiri gece maviye çalar mıydı? Zifiri olmaması mutluluğu da göstermiyor. Acı da yok. Sade bir hüzün var.
"Akkuşlar, demirden kuşlar, bilmenin yokluk diyarı, müebbet hicir" ilk dikkatimi çekenler oldu şiire bakınca. Hele finali müthiş yapmışsın..
Gelelim seslendirmeye... :) İzin ver, ben o konuda susayım.
Resimle ilgili tespitlerin çok güzel :) Çünkü ben de beğendim. :)
Çok haklısın. Bildiğin gibi; eskiden beri ben şiirde gereken kadar imgenin taraftarıyım. Çok imge şiiri anlaşılmaz hale getirebiliyor. Dil konusunda da bilirsin ki, hassasımdır. Dilimizi bizler kullanmazsak, başkaları hiç kullanmaz. Meramımızı anlatmamız için bize kendi dilimiz yeterlidir bence.
Seslendirme konusunda ise; ben değil, sen karar ver.. :) Şaka bir yana çok teşekkür ediyorum. Her zaman seslendirdin şiirlerimi...
tıpkı umutlar gibi
ne güzeldi şiir
geç kalmışlığım bağışlana
kutlarım arkadaşımı
sevgilerimle