(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
xxx şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
xxx şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hakim bey'lere bu ara çok iş var,davalar peşisıra....Allahtan davacısınız ya davalı olaydınız...Hakim bey başlığını görünce koştum geldim...Abdurrahim karakoçun şiirini anımsayarak..Aynı tadı aldım..Yüreğinize sağlık..
Hem davacı pişman, hem de davalı.. Bu yolda tükettik çulu, çuvalı. Sabret makamından çalma kavalı, Sürüler ekine daldı hâkim beğ. Abdurrahim Karakoç
Hocam hocam, bizi de aldattı. Bizde davacıyız. Adımıza siz sürdürün bu davayı. İnanın çok beğeniyle okudum. Kaleminize ve de ozan kalbinize Allah uzun ve sağlıklı günler versin.Saygılar.
Câhilce,nefsimin peşinden gittim, Sefilce,Nazım’ı gaflete attım. Kes cezâmı,ben cezâyı hak ettim, Ben kendimden dâvâcıyım hâkim bey.
Bunca meziyetlerinizin içinde erdemliğinizin de ziyadesiyle olacağından şüphem yok hocam! İtiraf etmekte bir erdemliktir, abab cccb...güzel bir koşma türü.Elinize ve yüreğinize sağlık,saygılarımla...
Sefilce,Nazım’ı gaflete attım.
Kes cezâmı,ben cezâyı hak ettim,
Ben kendimden dâvâcıyım hâkim bey.
çok güzel bir şiir gönülden kutluyorum..saygılarımla..