(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
xxx şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
xxx şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Fâziletli bir görevi üstlenen, Yüce, kutsal değerlerle süslenen, Sıcak, temiz duygularla beslenen, Îmân ağacında dal Yûnus Emre.
Varını harcamış dostluk yoluna, Rağbeti yok fânî dünyâ malına. Huzuru, barışı takmış koluna, Kötülüğü boğan el Yûnus Emre
Elinize ve yüreğinize sağlık,gönüllerin sultanı rahmetli yunus emre 'yi, çok güzel dile getirmişsiniz,asırlar geçsede şiirleri güncelliğini koruyan ilk ve tektir.Koca yunus...sevgi insanı Allah yattığı yerde utandırmasın.
Kaleminize ,yüreğinize sağlık ozanım. harika dizeler. Bizim geçmişimiz ,özümüz olan bu yüce yürekli insanları anmak bambaşka bir haz veriyor bizlere. Onların o yüce insan sevgilerinin ve hakka giden arayışlarının bir yolcusu olarak sizi kutluyorum.
Yunus sen nerede okudun söyle Sözlerin dolanır çağlarda böyle Recep adın anar onu affeyle Sevginden sırrını anlayamadım....diyor Yunusu anan o güzel yüreğinizi ve güzel şiiriniz için sizi kutluyor saygi ve selamlarımın kabülünü diliyorum.
Değerlı ozanım, olağanüstü bir zevkle okudum şiirinizi... duru ve akıcı mısralarınız bal şerbetlerinden tatlıydı ...Hülasa... Yunus'a yakışan bir şiirdi...Yüreğinize sağlık...
Yunus sen okudun nerede söyle Sözlerin dolanır çağlarda böyle Recep adin anar onu affeyle Sevginden sırrını anlayamadım....diyor yunusu anan o güzel yüreğinizi ve güzel şiiriniz için sizi kutluyor saygi ve selamlarımın kabülunu diliyorum.
Fâziletli bir görevi üstlenen,
Yüce, kutsal değerlerle süslenen,
Sıcak, temiz duygularla beslenen,
Îmân ağacında dal Yûnus Emre.
Varını harcamış dostluk yoluna,
Rağbeti yok fânî dünyâ malına.
Huzuru, barışı takmış koluna,
Kötülüğü boğan el Yûnus Emre
Elinize ve yüreğinize sağlık,gönüllerin sultanı rahmetli yunus emre 'yi, çok güzel dile getirmişsiniz,asırlar geçsede şiirleri güncelliğini koruyan ilk ve tektir.Koca yunus...sevgi insanı Allah yattığı yerde utandırmasın.