(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
xxx şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
xxx şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Birliğe, dirliğe bezenmiş dili, Barışın sembolü eylemiş gülü, Sevgiye ayarlı rûhunun teli, Dosta çalan sazda buldum Yunus’u.
Bu sazdaki mesajı güzel yurdumuzu paylaşan tüm kardeşlerimizin alması dileğiyle...
Bize Yunus'un şahitliğiyle,Yunus'un insana ve yaratılanlara yaradandan ötürü duyduğu, sevgiyle seslenen dille, birlük ve bütünlük çağrısı yapan ozanımızı kutluyorum.
Yunus'un dupduru güzeliğini buldum mısralarinızda...Akıcı üslubunuz ve kıvrak lisanınızla çok güzel bir hece şiiri okuduk... Yunus'un özlediği 'birlik'te vuslat dileği ile saygılar...
Umut, derman, tomurcukta, yaprakta,
Başak, harman, tohum ile toprakta,
Akan terde, sıcak sıcak ekmekte,
Sofralarda, tuzda buldum Yunus’u.
Bir yana bırakmış kini, nefreti,
İstememiş hûrileri, Cennet’i,
“İnsan” diye yetmişiki milleti,
“Kardeş” gören gözde buldum Yunus’u.
ELİNİZE VE YÜREĞİNİZE SAĞLIK üSTADIM,GÖNÜL YÜREĞİNİZDEN İNCİLER DÖKÜLMÜŞ,YUNUSÇA,HUZUR VE SEVGİYLE KALIN,KALEMİNİZ HİÇ SUSMASIN...BÜTÜN SORUNLARIN CAN DAMARI....