(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞPT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞPT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bence duygu-düşüncelere çengel asmamalı, elbete şairler şiir yazarken şiirin estetik ve teknik kısımları da iyi bilmeli veya daha iyi yazmak için gayret etmeli diye düşünüyorum. Kendim adıma söylemelim ki ben kendimi hala bir çırak olarak görüyor ve yazdıklarımı okuyan herkesin beni özelikle eleştirmelerini istiyorum.
Zaten sitelerde yazanlar şiiri, dışa açılmak veya sıkıntılarını dile getirmek; açılmak, sohbet etmek ve az da olsa sosyaleşmek için yazmaktadır. Tanık olduğum kimseler, Şiiri, kendini ifade etmek, stres atmak az da olsa duygu ve düşünceleri yazma denemesini yaparak yazılan şiirleri de analiz etmeye çalışmaktadırlar.
Elbete haklı olduğunuz ve vurgu yaptığınız gönderme şiiri gelişi güzel yazanlara ve yazılanları da önemsemeden yorum yapanlaradır. Konu itibarıyla çok yazılar yazıldı, karalandı hata polemikler de yaşandı fakat onlara ya tahamül edeceğiz ya da sayfalarına gitmeyeceğiz, ki ben genelikle yeni gelenlere ve sık sık imla, noktalama hataları yapan şiir yazan arkadaşalrın sayfalarına uğrar, gerekli uyarıları yaparım.
Bence kötü şiir yazan yoktur, kötü anlatım ve kötü öykülenme vardır, Dili iyi kulanmamak vardır sanırım.
Güzel bir paylaşımdı şiir adına ve yüreği selamlıyorum
Sevgi ve selamlarımla
Herzem Ronivan tarafından 9/19/2012 6:02:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
:))