(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çingeneler Zamanı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çingeneler Zamanı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
öyle çok severek : ) ki, bazılarına çingene olup olmadığımı düşündürecek kadar... merak edenlere bi'kere daha ,çingene değilim - çingene ruhluyum :P olabildiğince özgürrrr...
Their hearts are enthusiastic, Eyes light up light, Language songs.
From there, there, nomads, Permanent or not.
Their souls are free, Sounds a free, Identities in custody.
All world nations, Further down were seen.
Did not care about the world, The two core , used flap one, Overthrew a hip problems.
They gave the fire of love the world . Crazy and free love.
Danced, They laughed maliciously, They loved to live.
They got troubles , Maybe everyone was a lot.
The winter to the summer, Meeting in spring, They know more than anyone else.
Naked foots , The smell of the earth under their.
Visited, Saw, Times jealous they.
Life got Gypsy times , World is brew all days.
Love, teach, Love profit, Smile in spite of everything.
Aslında çok güzel bir konuyu dillendirmişsiniz, Çalışkan ekmeğinin peşinde alçak gönüllü vede ekonomiye çoğumuzdan fazla katkısı bulunan , Ve de; Neşeli hayatı neşe ile dolan her şeye gülen ve dolu dolu yaşayan bana göre emekçi bir toplumu onore etmeni alkışlıyorum Selamlar
Bir çingene kiracımız vardı, çok çilekeş bir kadındı. İlk kocası onu çocuğu olmuyor diye boşamış. Hakimin memleke asker lâzım demesi ise onu çok üzmüş. Bohçacılık yapardı.
Çingene deyince oyunları, neşeleri aklımıza gelir, bence onlar hele kadınları dertten göbek atarlar..
merhaba güzel insan tebrikler o kadar öğreneceğimiz çok şey var ki sonuçta insanız bu dünya hepimize yeter aşkla gülümsemeyi bildiğimiz sürece yüreğiniz özgür olsun kaleminiz keskin ışıklarla kalın
Ahır kapıdaki şenliklerine giderim bir kaç da tanıdığım var ne güzel insanlardır onlar ne güzel şiir olmuş şaireme kalemin daim olsun sevgi ve saygımla.. y(bu son günlerde bu deftere yazmak öyle zorki klavye çok yyavavş ve harfler iki kere falan basıyor garip yani)
o guzel yuregınle ne guzel anlatımdı hayatım su bır gercekkı ben bu ınsanların rasında yasadım buyudum ıllede roman olsun ısterse camurdan olsun canımın canı böcüşüm benım
Açıkçası sayfanıza ilk kez geliyorum ve bunun sebebi de benimle beraber 1012 kez tıklanmış olması. Merak ettim ne var acaba bu kadar tıklanmış diye:) Tebrik ederim. Yüreğinize sağlık.
Hayat onlara da zor ama birşekilde umutsuzluk ve mutsuzlukları arka plana atıp yaşıyorlar. Açıkçası Ben de şaşırdım Bu kadar okunmasına. Teşekkür ederim
Onları çok iyi bilirim ki ve onların arasında büyüdüm diyebilirim kin gütmezler kavgaları bile anlıktı uzun uzadıya uzatmalar acılarında ölüm acısın da bile yas tutmaları-da aynı değişmez onların gözünde değerli değerlidir değer vermedikleri değer kazanmaz ancak düğünleri harikadır sevmeleri de aşkları da paraya tamah etmezler azla yetinmeyi de iyi bilirler neşelidirler diyor sözü Şairem gönülden tebrik ediyorum diye bağlıyorum...Sevgiler
İki göbek bi el şıklatması , Bir kalçada devirdiler sorunları.
işte onların yoğurdu hayatın kıvamı bu onlara has duruşları.tebrik ederim. harika bir tarif ediş ve güzel akıcı bir şiir dökülmüş kaleminizden.sevgimle...
Pazar günü olan sınavımdan dolayı pek şiir okuyup yorumlayamıyorum. Şimdi bu şiiri oku da yorum yazma istersen. Şöyle ki onlarda insan ve onlarda can ki ben geçmişinden severim bilirsiniz ki Çin erkeğin ismi Gane kardeşinin ismidir onların yaptığı bir fedekarlıktır ki tarih kitapları öyle yazar inandıkları kişi uğruna asılmaması için.
hiç sormayın Pazar deyince benim de sınavım vardı oof off neticesini bile tahmin edemediğim bi sınavdı. önemli olan sizin zamanınız şairim. Bahsettiğiniz efsaneyi de biliyorum . yazmadan okudum. Nemrut zamanından bir hikaye... yorumunuzdan dolayı çok teşekkür ederim.