(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK BİZİ ÇÖLE SÜRDÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK BİZİ ÇÖLE SÜRDÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgini vermesini öğren.Çünkü gönlün anlasın ki hepsine yer varmış.Sevgisiz insandan dünya, unutma ki korkarmış.
şiirin her kelimesi gerçekten tam anlamıyla mükemmel. çok beğendim. insan okuyunca kendini bütün kötülüklerden muaf kılıyor gibi. iliklerine kadar gerçek aşkı hissedebiliyor. kutlarım...
Ooo çok kıymetli benim genç şair dostum hoş geldin sayfama onur verdin... Emek verip yazdığın güzel yorumn için yürekten teşekkür eder selam ve saygılarımı sunarım... Allah razı olsun bana güç verdiniz...
Bu şekilde hece ölçüsüyle yazabilenlere,ölçü içinde duygusunu aktarabilenlere hayranlık duyuyorum. Kaleminizin mürekkebi ve gönlünüzün ışığı daim olsun Hocam. Saygılarımla...
Salt görmek istediğini gören, duymak istediğini duyan ve hakikatleri söyleyemeyecek kadar dilini yutmuş şeytanlardan bizi azade eylesin yüce Yaradan! Nefis çalışmanız ve anlamlı paylaşımınız için yürekten tebrik, teşekkür ve selam ederim, kardeşim.
Üstadım emegin yüregin var olsun Mubarek Cuma sabahında sayfanızdan ve gönül sesinizden huzur ve huşu dolu beyitler ruhumuzu şenlendirdi biz sizden razı olduk Yüce Allah ta sizden razı olsun Cumanız Mubarek olsun selam ve dualarla sayğılar
şiirin her kelimesi gerçekten tam anlamıyla mükemmel. çok beğendim. insan okuyunca kendini bütün kötülüklerden muaf kılıyor gibi. iliklerine kadar gerçek aşkı hissedebiliyor. kutlarım...