derin hayallerle irkildi yüzüne mavi giyen karanlıklar sevdalı bakışların dermanında kayboldu bizar
zamansızlığın saçlarına bürünürken visal gece bir yazmaya büründü hem de konuşurken sessizliğin nefreti sokaklarda
hayal buya seslendi ömür doyumsuzluğun kırıldığı yerden birdenbire ıslayan eteği yüksek topukları yokmuş gibi yürüdü kaldırımlardan sonra..
endişeli ay ışıklarını karıştırdı kalp duvarlarına biliyordu yazılamıyordu annesevgisi gibi gök tavanlarına kaybolurken karanlıkla soluğu hücreleşen mavi aydınlıklar tutunamıyordu hayallere yüzeysel ardışıklar
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Derin hayaller şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Derin hayaller şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"gerçeğin yüzü aşkın yollarında saklıdır ....." .................... Giriş dizesiyle zaten şiir beni oku diyor insana ve devamında ilgi ve etki uyandırıcı bir kurgu ve formla işlenen konu bütünlük içerisinde sonuna kadar devam ederken şari kalemindeki farkındalık öne çıkıyor, keşmekeşlik ve tekdüze sürgit bir hayatta kodlanmış gibi hareket edenlerle duygularıyla, aklıyla yol alanların bir şekilde yollarının kesiştiğini gördüm dizelerinizde...Rol değişimi içinde, hakiki olanla, yapay olanların çatışması vardı sanki yazın ufkunuzda.. Kutlarım... Selam ve dua ile... Esenlikler dilerim...
Yüreğine emeğine sağlık
Tebrikler
dilerim yaşadığın doğduğun şehir ve adım atığın heryer neşe ve huzur dolar
selam saygı ve dua ile
A.E.O