£y aşk durağım..! £y adından başka hiçbir şeye dilimin dönmediği tek hecem… Bilir misin; yüreğimin en derin, en bilinmeyen yerinde olduğunu, Bilir misin her gece hayâlinle avunduğumu, Senin her gülüşünde hayata sımsıkı tutunduğumu, Ve varlığına binlerce kez şükrettiğimi… ________________Bilir misin £y yar..? _______________________________ Bilir misin sen..?? …
Sen olmayınca olmuyor cennet gözlüm Sen olmayınca çekilmiyor bu şehir Sensin bendeki her şey yağmur yüreklim Tek arzum.. Tek umudum.. Tek hayalim… …
Bitsin artık bu gurbet…!! Dinsin artık yüreğimizdeki bu hasret… Sana olan özlemim her geçen gün artarken Sevdan daha da büyür oldu yüreğimde.. Seni sevdikçe hayatı da sever oldum Seni sevdikçe mutluluğa kavuşur oldum. Sen benim gençliğim, Sen benim en masum çocukluğumsun… Seviyorum seni yağmur yüreklim… Kana kana seviyorum… _______________Ölesiye… _____________________Öldüresiye seviyorum… Canımdan çok, kendimden çok seviyorum.. Hayat denen bu çark ilerlerken… Her geçen gün bir adım daha bağlanıyorum sana… ___Senin için… ______Bizim için… _________Aşkımız için… ….
Gülüşüne kurban olam câne Kar taneleri gibi hasretin yağıyor gönlüme Ve bütün bedenimi esir alıyor Gözler seni arıyor, Yürek seni istiyor… Sensin bendeki her şey yağmur yüreklim.. Kimseler bilmesin diye, Sana nazar değmesin diye, Nakış nakış adını işliyorum cümlelerin içerisine… ….
£y benim yağmur yüreklim… Sen, benim dua etmeme sebep olansın, Sevgiyi ve mutluluğu bana yaşatansın, Beni BEN yapan aşksın İyiki varsın yağmur yüreklim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...YAĞMUR YÜREKLİM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...YAĞMUR YÜREKLİM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Böylesine bir sevgi karşısında selam durulur, Ey be adam nerdesin bak özleniyorsun diye sorulur, Fırtınalardan sonra güzel bir beraberlik kurulur, Aşk sen nelere kadirsin bu kadar.... HakanKURTARAN Tebrik ederim. Nefis ötesi bir şiir ...
£y benim yağmur yüreklim… Sen, benim dua etmeme sebep olansın, Sevgiyi ve mutluluğu bana yaşatansın, Beni BEN yapan aşksın İyiki varsın yağmur yüreklim…
Ey be adam nerdesin bak özleniyorsun diye sorulur,
Fırtınalardan sonra güzel bir beraberlik kurulur,
Aşk sen nelere kadirsin bu kadar....
HakanKURTARAN
Tebrik ederim.
Nefis ötesi bir şiir ...