Yokluğunda Ay a yazdığım kelimeler vuruyor cama Hıçkırıklara boğuluyor Şavkında titreyen Yüreğimdeki ayna Gölgeler büyürken odalarımda Su veriyorum yıldızlara Hani saçların demiştin ya Çenenin altında kavuşturduğun ellerin Çeksem Kendi söküğümden tutuşur şimdi eteklerim Umut demişken adına Unut deme bana…
Kal sen orada sevgili ! Yavan sevdaların bilindik oyunlarında Yabanlıklarını giydir Geçmişin yüz sürümlerine Kımıltısız dalların yaprağında Gelecek zaman kaygısında Bekle ! Herkes aşk Herkes aşık Ve herkesin katil olduğu o şehirde Bekle !
Yer gök kıyamet Garip bir boşluğun Sancısı yağıyor üzerimize ateşten gömlek Canhavli ile tutunduğum Eylül gözlerinde nedamet Hadi durma inkar et ! En bilindik zamanların En tanıdık yüzlerini Yüzüme emanet ettiğini Hadi inkar et ! Giderkende sevdiğini…
Gecenin ayazında Seherin kızıllığına Okundukça esmer masallarım Hatun kişi niyetine Ölünmüyor anne Babamın sana yazdığı şiirler talan ediyor aklımı Hüzünden ülkeler kurulurken göz çukurlarıma Bir kirpik boyu Gülünmüyor anne !
Sözde... Sabır diye fısıldıyor kulağıma Ne kadar da yabancı duruyor bu ses dudaklarına Hani annesizliğim dilleniyor ya Zalimden medet umuyorum Varlığında Yokluğuna gebe bıraktığın sokaklarımda
Sus anne sus ! Asırlarca sus ! Kız kulesinden yoksun bu kentin denizi Dağlarının atlasında Yaseminler kokuyor Kuşların kanatlarında Sus anne sus Ezber ettiğim tek kelimeyi Tersten okutma bana...
İçten içe konuşurken eylül Kan ter içinde koşarken Çıplak kalan tenlerimiz İçimde kalan için Son duayı haykırırken Sihirli aynada Elimize yüzümüze bulaştırdığımız gerçeğimiz…
Unutmamı bekleme sevgili Bilirsin ! Bu ince hastalığa yakalandığımızdan beri Kuru bir rüzgara Hain bir pusuya Teslimiyet yaşları döktüğümüz günden beridir toprağa Seviyoruz b i r b i r i m i z i…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İçten içe konuşurken Eylül... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçten içe konuşurken Eylül... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şiire sayfalar yazarım.Onlarca şiir türetirim.Nedense sevgi temalı hicran dolu dizeler insana yaratıcılık aşılıyor.Belki mutluluk üzerine yazılanlarda öyledir.Ne bileyim.Çok tatmadığımdan mı...tatdıklarımın göze geleceğinden mi pek deyinmem.Ben de hüzne bulaşmışlardanım yani.Olduğu gibi yansımış iç sızıların arkadaşım.Bu figana cevap vermemek için taştan olmalı insanın yüreği.Hüznünde pembe güller açıp düşsün kollarına arkadaşım.Kutlarım.
Temkinli olalım.Zamana yayalım.Belki umduğumuzdan güzel gelişir her şey.Hem Sinan yok gene ortalarda.Ben arkadaşımın kızının kınasına gidip geldim hala çıt yok.
benden yana rahat olunuz lütfen...evet tanışmıyoruz ama kelimelerin kurduğu bir bağ oluştu aramızda bu da tanımak kadar yeterlidir hatta bazen daha ilerde...
Zıt kutuplar hem birbirini sever hem çeker hem çatışırmış.Bizi gibi.Ya ben yanlış espri yapıyorum.Ya senin ters anına denk geliyor.Ama hep derdim ya..müşterekler önemli...Mühim olan yaş farkımıza rağmen diyaloğumuz. Ha sahi..hüzün,ü pek tanımıyorum.Birkaç yazıştık.Kızcağızın sayfasını ne çok işgal ettiğimizi gördüm.Bizi kişelemeden çıkalım buradan.Ne bileyim yeteeeer diye bağırıverirde..
Beni yedi kat yerin dibine soktun ya...Puhhh bana.Ama masum bir espriydi amacım.Valla kuzu gibi munisim.gÜLÜMSETMEK İÇİN Dİ.ZİRA HİÇ CAZGIR OLAMAMIŞIMDIR.
O konuda yoktur üstüme valla.Saçınızı da yolarım,kulağınızıda çekerim,çimdik bile atarım en alasından.Farkındalığın pek mutlu etti beni Sinan oğlum.Hüzünü de uyarrdın bak.Kıyamadın mı ona..
:))) dökülürmü sizce bunca kelime boşluğa...dökülmez ... her bir kelimenin sahibi var ve o sahip nerde olursa olsun döneceği bi yer var.. sorgusuz sualasiz..ama yinede gitmesin git geller fana etkiliyor beni..
konuşturdunuz beni de:))aslında bu kadar uzun cevaplar vermem veremem hep susmayı yeğlerim...
Hem yazana değil yazdırana bak derler ama sendeki bu güzel aşk olmasa ne bu güzel duygular dışa vururdu ne de o duygu aşk olurdu.Gülmen dileklerimle esen kal.
çok teşekkür ederim...amin amin sesleri ile cevap veriyorum güzel dileklerinize...
feryat figan yaşıyoruz işte tutunmaya çalıştıkça düşüyoruz belki de... ama daha sağlam kalkıyoruz ayağa..inandıklarımızla yüreğimizdeki inançla güçle...
bikez daha teşekkür ediyorum hem size hem yüreğimdekine...
Yokluğunda Ay a yazdığım kelimeler vuruyor cama Hıçkırıklara boğuluyor Şavkında titreyen Yüreğimdeki ayna
Umut demişken adına Unut deme bana… HARİKAYDI...ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM GÜZEL İNSANI VEDE EMEĞİNİ.. SELAM VE SAYGIMLA
"Çenenin altında kavuşturduğun ellerin Çeksem Kendi söküğümden tutuşur şimdi eteklerim"
İşte burasıydı beni alıp götüren, ardında sürükletip tüm şiiri bir çırpıda tükettiren.... Bu kısmını çok sevmiştim biliyorsun.... Şiirimin ardından doğmuştu... Hüznüne sağlık diyeceğim ama sen anlarsın biliyorum... Yüreğinden öpüyorum ....