(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beklenen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beklenen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Iceten samimi dizeler ve mutluluk...Mutlulugunuz,sevdaniz,daim olsun canim...Gonlunuz hep ask d/olsun.ayrilik sizden coooooookkkkkk uzak olsun... sevgilerimle...
Ne çabuktu günlerin yedisinde gelen sen , ve mevsimleri sıra sıra itekleyip en sona kalmak isteyen hep ben. N kadar çok kavuşmak isstesede gözlerim ayaklarım o denli gerimsi tepiyor
İlk günümüzü asla unutmam... bu şiirle ve fotoğrafla ölümsüz olsun istedim , tıpkı sevgimiz gibi.. kalbini seni daha da çok sevmeyi öğreniyorum bitanem..
Günlerden sendi Zamanlardan eylül. Hasret , İlk kez bir çocuk gibiydi. Korkak ve çaresiz.
umarım en kısa zamanda "hasret" cesaretini toplarda, terk eder korkularını ve çaresizliklerini... gözümm yine süper dizelerrr... yüreğine sağlık... seviyom kız seni :)))
Gerçek sevgi bu olsa gerek. Ne kadar samimiydi sevgiye dair duygular. Duygu yüklü zarif yüreğinizin sesi olan güzel çalışmanızı beğenerek okudum. çok güzeldi. Saygı ve sevgi ile kalın.
ggıızz neddiizz siz böyle anam anam masallahh tü tü tü allah nazarlardan saklasinn keske boydan bi resim koyaydınız yaa olsun allahım sizin ellerinizi japon yapıştırıcısıyla baglasın tiner bile ayıramasın insallah canlarım bnm :)))
muesra tarafından 9/9/2012 5:36:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
Biz vardık o gün, Daha bir güçlü , Bir kalp sesini bir şima’yı , Bir de Aşk’ı , Yaşadı Bursa çok hoş bi eser olmuş şairem kalimin daim olsun saygılar ablacım :)
sevgilerimle...