(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
%=%=BALIK TUTMA HAZZI=%=% şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
%=%=BALIK TUTMA HAZZI=%=% şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Bulsam atacak haldeydim.." Aman deyin.. heba etmeyin yaban tv misali..
Neyse es gecelim dusuncelerimizi gelelim guzelim siire..
Oltasinda birikir derinligim aldikca bosunu siniri cizilir meramimin ah bir de oltaya gelse demlenir kelimelerim iste o zaman cagiririm es dostu derim, acin kalbinizi ben geldim..
Bu siir cok guzel geldi.. Tam da boylesi bir calisma icerisinde iken ve butun huceyratimi bu ugurda mesaiye birakmis iken, ilham oldu sayfadaki bosluklara.. haydin hayirlisi..
Calisma cok basarili.. ve mukellef bir anlatim sozkonusu, ki hissettirdi o dinginligi ve eslestirdi, okuyucuyla olan istegini..
Denizede asik olmali insan ve o tuzu yutmali her kalp, ki kopuklensin dalgalar paralelinde arzular, duygular, kelimeler...
Sevgili kızım sen balıktutmayı seviyorsun anladığım kadarıyla.tutuyorsun tekrar yine geldiği yere gönderiyorsun..bu zevk sana yetiyor.Allahın verdiği canı alan sen olmak istemiyorsun ama Allah onları bizim emrimize verdi nafaka olarak.Ben balığı çok severim. Bizim evdekilerde hiç sevmez..ama sen balığıda birilerine mi benzettin bilmem.içime öyle bir his geldi şimdi.Denizide çok seviyorsun.
Sevgili kızım. şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumuma uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
Denizin Delisi
Unutmak mı, delisin, Gitmesem de bekler orada deniz. Gelirsem, bilmelisin Benim beklememdir burada deniz.
Gitmek gibi geleceğim Denizin delisine. Delinin denizi gibi O ne kadar giderse.