İnandığım gerçeğimdin; nefes aldığım her anımda. sadece sözlerin vardı kulaklarımda. şimdi sağır! şimdi yoksun! karıştı; tıpkı senin gibi yalanlara... ben yok oldum; zifire buladığın, bu aşkın karanlığında...!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOK OLDUM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOK OLDUM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kelimelerim bile kurudu; anlatmak için sana kendimi.. döndüm bu aşkta; çöldeki mecnun'a, muhtaç oldum; sen olan bir yudum suya. bir anda dönüştük; böylesine aşıkken sanki düşmana..
duyamıyorum kalbinin sesini, nefesin sıcak değil , eskisi gibi görmüyor gözlerin artık beni.. yok oluyorum...!!!! tutmayacak mı hala ellerin ellerimi...
Yorumunuza teşekkür ediyorum...hoşunuza gitmesine sevindim bende.. bazen bir kelime, duyulan bir cümle insanın içinde birikmiş olan duygularını harekete geçirebiliyor; belki de o hassas, kendinin bile dokunamadığı, ne yüreğinde, ne de beyninde yüksek sesle konuşamadığı.... gönlünüze sağlık sizinde...
Tebrikler
Selam Saygı Sevgi Sabır ve Dua ile
A.E.O