Sessizlikten uzak Kalabalık zamanlarda buldum seni. Tuttum kelimelerinden, Salıncak yaptım. Rüzğar vurdukça yüzüme , Bir bir alıp savurdum , Yüzüme vursun istedim , Her kelimen. Sen olmak istedim. Oysa farklıydık , Aşk da buydu belki. Farklılıklardan , Bir olabilmek hayata. Söz kurduk , Cümle olduk, Köprü kurduk defalarca , Dudaktan kalbe giden.
Esaret zamanında aşkların , Korkmadık ! İkimiz de sevdik yeniden. Umut olduk geleceğimize. Boyun eğmedik, Geçmişin hüzünlerinden , Kalan kırıklıklarını, Biz olup gömdük geçmişe. Yaz olduk, Zaman zaman da kış. Gerçi her mevsimi sevdik. Bir ömür diledik, Bir de aşk. Aldık dileklerimizi, Uzattık yıldızlara, Yıldızlardan güç aldık.
Tuttun ellerimden ilk kez, Sıcacıktı. Yalınayak yürüdük geceye. Hayallerin kokusunda. Sen İstanbul’un mavisi , Ben Bursa’ın yeşili. Ayrı şehrin insanları olsak da , Gökyüzümüz aynıydı sevgilim. Göz göz aşk olduk, Katmer katmer gül kokusunda, Sevda şiirleri yazdık, Astık aşkımızı her kelimesine. Sarhoş olduk, Dem vurduk gelecekten. Ve sus pus olduk , Gecelerin koynunda.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Tutulması şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Tutulması şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk hayatın kendisidir. Onu kelimelerle anlatmak mümkün değil, çünkü, söylenebilecek bütün sözlerden daha kuvvetli bir duygudur. AŞK yaşanmadan anlatılamaz. Sizi kutlarım. Saygı ve sevgi ile kalın.
ayrı sehırlerde ama sankı aynı bedebnde atan tek kalbız senınle yasamk senınle anlamlı senınle guzel sensız hıcbır seyın tadı cıkmaz kı gülüm kalbımın tek sahıbesı sensın sen
siz çok derin ve mükemmel bir şairsiniz.. bazen güçlük çekiyorum anlamakta ama okudukça aklımca anlıyorum sizi ve yazdıklarınızı.. bu iyi birşey basit değil yani..
Yine arzuların gemlenmiş tezden Uzakta olsanız yürekleriniz birleşmiş Her yaşamda kırgınlıklar olur Kırıklar olsa da pek etki yapmaz Sevginiz gönüldedir,gönlünüzde yaşanacak
Harika bir şiir okudum tebrikler, gönül deydi.. Kutlarım... Sevgi ve selamlarımla can dostum...
Göz göz aşk olduk, Katmer katmer gül kokusunda, Sevda şiirleri yazdık, Astık aşkımızı her kelimesine. Sarhoş olduk, Dem vurduk gelecekten. Ve sus pus olduk , Gecelerin koynunda.
Tuttun ellerimden, Defalarca daha diledik . Biz diledik, Ben astım yıldızlara. Sen İstanbul’un mavisi , Ben Bursa’ın yeşili. Ayrı şehrin insanları olsak da , Gökyüzümüz aynıydı sevgilim.
Göz göz aşk olduk, Katmer katmer gül kokusunda, Sevda şiirleri yazdık, Astık aşkımızı her kelimesine. Sarhoş olduk, Dem vurduk gelecekten. Ve sus pus olduk , Gecelerin koynunda.
evet güzeldi güzel ötesi güzel dizelerdi saygılar benden herdaim
Hikmet YURDAER