(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSTİKBAL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSTİKBAL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BU VATAN BİZİM,BU BAYRAK BİZİM, BU İNSANLAR BİZİM.DÜNYA DURDUKÇA BU BAYRAK GÖKLERDE DALGAŞANACAK VE HİÇ BİR DÜŞMAN ÇİZMESİ TOPRAĞIMIZI ÇİĞNEYİP,KİRLETEMİYECEKTİR.SELAMLAR ARKADAŞIM.
Bayrakların en güzeli şanlı bayrağım, Şehidimin kanı olmuş,senin kaynağın, Dalgalan sen bayrağım,canım,kanım senin, Bayrakların en güzeli,şanlı bayrağım. * * * Gökteki yıldızlar gibi,yıldızın senin, Tertemiz sayfa gibi,açmış hilalin, Kırmızıyı almış,şehit kanından rengin, Bayrakların en güzeli,şanlı bayrağım. * * * Canım oldukça,kaldıracağım tende, Tutacağım seni her zaman en yüksekte, Bu ülkü,bu niyeti ver Allahım bize, Bayrakların en güzeli,şanlı bayrağım. * * * Dalgalan Türkiyemin sen her tepesinde, Yaylasında,dağda,en ücra köşesinde, Seni sevmeyen muhtaç olsun namertlere, Bayrakların en güzeli,şanlı bayrağım. * * * Vatan,bayrak,namus,Sakarya,Kutlu Dava, Var mı bundan daha önemlisi,angarya, Büyük Devletiz biz,binlerce yıldır dünyada, Bayrakların en güzeli,şanlı bayrağım. * * * Yetmez Anadolu,dönelim mazimize, Her taraf düşman dolu,gelelim kendimize, Tuna,Nil,Musul,Kerkük vatan olsun bize, Bayrakların en güzeli,şanlı bayrağım. * * * Türklük Dünyası,Turan ülkü olsun bize, Hülyalıktan çıksın Adriyatikten Çine, Yirmi birinci asır Türk asrı müjde bize, Bayrakların en güzeli,şanlı bayrağım.
Bu aziz vatan ve bu şanlı bayrak için yazan şairlere selam olsun.Kutlarım.saygı ve muhabbettle hoşca kalın.
ONDAN NE ŞÜPHE ÜSTADIM, ONDAN NE ŞÜPHE... BİZDE BU YÜREK, BU VATAN AŞKI, BU BAYRAK VE EZAN AŞKI OLDUĞU MÜDDETÇE KİMSE B.İZİMLE BAŞ EDEMEZ. UFAK TEFEK ÖLDÜRMELER OLSA DA, DİZGİNİNİ KAÇIRANLAR OLSA DA... ONLAR BİR KİME HİZMET ETTİKLERİNİN FARKINA VARABİLSELER, BİR VARABİLSELER O ZAMAN HER ŞEY GÜLLÜK GÜLİSTANLIK OLACAK. SABIRLA BEKLEMEK GEREK. ASLA PEŞİN HÜKÜMLÜ OLMAMAK GEREK BENCE. HAYIRLI AKŞAMLAR. SAYGILARIMLA...