(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kıyam// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kıyam// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bütünü değil parçayı görüp Sağlam kurdu sözcüklerini Bozup dengesini Dalgalarını kırdı mavinin
bugün okuduğum her şiirde hep bir tutam mavi var...ama maviler ya kırık, ya buruk, ya da soluk...hiç bir şey unutulmuyor ne yazık ki şair, ne mavilerinin derinliğinde bize sonsuzluğun hazzını yaşatanları unutabiliyoruz, ne de mavilerimizi solduranları...ve hatta onları mavi katili diye anıyoruz...
çok güzeldi şiiiriniz, kaleminize beğenimle, tebrik ve sevgilerimle şairim...
Bazen düşünürüm Unutsam her şeyle birlikte kendimi ve bir Anka kuşu gibi yeniden doğsam küllerimden acaba severmiydim yeni bir beni ve tutuna bilirmiydim yaşamın yamaçlarına yeniden diye...
kim bilir!
Şiir yoluma yoldaş olan yorumların için teşekkür ederim sevgili arkadaşım
Zamanın getirisi belki, gönül kırıklarının aklın içini işgal etmesi. Unutmak ta zor, hatırlamakta. ikisi arasında ki denge satırlarda dizilmiş. Gönlüne sağlık Taylan can. saygılar şiir yüreğine.
ne eyvah....
Bir demet renk ile hatırlanmak en güzeli.
Kim, dedim şiire, yine.
Şair-di dedi.
Selam ve saygımla ustaya.
Beğeniyle okudum.