(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİZİM SEVDAMIZ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİZİM SEVDAMIZ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Düşünceniz için tşkler..Fakat benim küstüğüm nokta Dostluklara değil sahte aşkların prangalarına iten tüm insanlara ve biraz de 'kader'edir küzkünlüğüm.. Ya da buna binevi kırgınlık da diyebiliriz... AŞK ise hiç sormayın yani.. Malesef aşkın her halini gördüm ve bizzat yaşadım... insan tek bir kişiden aşkın her halini görür mü dye sormayın..Çnkü zamanında buna ben de inanmazdım ama görüp yaşamak yetti tüm inancıma..O yüzden artık tüm aşklara tövbeliyim.. Gördüm , yaşadım ve bin AHH ettim... Artık sadce bedenen yaşıyorum bu dünyada..
ben de çok acılar yaşadım.ama hayat ve umut bitmiyor.gün tazeler herşeyi.sevgi o kadar kutsal ki ben yıllarca bekledim.Tanrıdan istediğim şekilde birini fakat olmadı.tv programları yaptığım bu sene içinde birini tanıdım daha sonra amacının farklı olduğunu gördüm.keşke aşkı tanısam yaşasam bir kere ama olmadı tadamadan gideceğim belkide.şimdi olursa ekim kasım ayında flash tv de sunuculuk yapmaya devam edeceğim.öncesinde ekin tv de program yaptım.sizde başkalrı için kendinize ve hayat küsmeyin.yeni ve güzel dostluklar kurun kimbilir belki birgünn.....
Şartınız Güzel fakat uygulanması baya zor.. Çünkü o kalem yıllar öncesinden çoktan kırılmış ve o işte günden itibaren mutluluğa dair her şey bende anlamını yitirdi.. Nasıl ki kırılan bir kalbe yara bandı işlemiyorsa.... Kırılan kalemime de yapıştırıcı işlemiyor malesef... Can sıkıntınızın düzelmesine vesile olabildiysem ne mutlu bana.. Sevgi ve saygılarımla...
bir şartım var nazlı nın kalemi hiç kırılmasın olur mu.daima güzel şeyler paylaşsın bizimle.bana bugün bizra rahatlık verdiniz.ilginize ve yazınıza paylaşımınıza çok tşk ederim.birazcık can sıkıntım dağıldı.sevgiler en kalbi muhabbetimle selamlarım.
Fakat AŞK bir beklentilikten ibaret olmamalı.. Aşk her türlü yaşanılır..Fakat emin olun ki ister karşılıklı olsun ister olmasın mutlaka hepsinde ACI vardır..Kiminde en derinlerde gizli bi yara... Kiminde ise ortaya savrulmuş bir görüntü..Saça AK düşmesi gibi..
Ben de memnun oldum efendim... Tabi burda olduğum müddetçe sayfanızı ziyaret ederim...Sizi de her daim beklerim...Saygılarımla...
bu karşılıklı beklentilerde oluyor.aşk kişiselliğe indirgendikçe değişik sapmalara uğruyor.karşınızda ki insana kendinizi giydirmedikçe onun gibi düşünüp sevemedikçe ve inanarak güvenmedikçe olmuyor eksik kalıyor bir tarafı.memnun oldum tanıştığımıza.sizi de sayfama beklerim.sevgiler.
Kıymetli yorumunuz için teşekkürlerimi arz ederim..
Fakat her AŞK dediğiniz ya da düşündüğünüz gibi olmuyor malesef...Bana sorarsanız AŞKın her hali ACIdır.. Her ikisi de bakılırsa aynı harf ile başlar fakat devam ettikleri yol farklıdır..Ama yine de yollar farklı olmaya çalışılsa da başkangıçta ikisi de ACI'yı benimsemiştir...
Sayfama hoş geldiniz şeref verdiniz...Sevgi ve saygılarımla...