(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şükret..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şükret..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
az laf çok çok anlatım budur işte tok bir ses.. güçlü bir dokunuş.. muhatabı için bir yol var geriye.. yok oluş.. etkili anlatımızı çok beğendim kutlarım sağlıcakla kalın
Duasız üşür yürekler... Şükür için de dua şarttır.. Sabır içinde... Olmazsa olmazdır dua.. bizimki kendimize sitemdir... Çok teşekkür ederim selam ve dua ile...
Kısa ve güzel bir şiir, çok beğendim. Duygu öylesine yoğun ki, fazla satır kullanmamış şiir. İçine saklamış çoğunu duyguların. Senden bir avuç toprak kalmazdı, konuşsaydım eğer demiş. Şükrediyordur eminim şiirin kahramanı, rastladığı için asil bir yüreğe. Saygılarımla.
Şiirin hikayesi "öylesine" ama ,aslında şükret yeterli bir kelime....
Hz musa turi sinaya doğru giderken kızıl deniz kenarında birini görür...Adam tamamem çıplak giyecek elbisesi yoktur ,bu sebeble kendini kumun içine gömmüştür...
Adam ,Hz musaya sorar , nereye gidiyorsun ya musa? ... Musa derki; Rabbimle konuşmaya gidiyorum... Adam ,peki öyleyse Rabbine beni sor ,bak benim elbisem bile yok ne olacak halim ne yapayım? unutma halimi arz et der...
Hz musa; peki diyerek yola devam eder... Turi sinada ALLAH C.C ile görüşen Hz Musa adamın halinide sorar.. Cenabı ALLAH söyle ona şükretsin der...
Hz musa gelir bakar ki ,adam hala kumun içindedir..Ve adama derki ; senin halini RABBİME sordum dediki söyle o kuluma şükretsin... Adam hiddetle ; Ya Musa giyecek elbisem bile yok , ne için şükredeyim ki ,dediği anda ...Bir rüzgar çıkar ,adamın üzerindeki kumları savurur,biranda çıplak kalan adam Hz musadan utanarak çabuk çabuk tekrar üzerini kumla örtmeye çalışır ve anlar ki beterin beteri vardır...Elini açar "Şükürler olsun YARABBİ der"....Selam ve saygılarımla......
Her halimize şükürler olsun... Rabbim teala gerçek manada şükredenlerden eylesin cümlemizi... Ve dahi muhafaza eylesin bütün şerlerden... selam ve dua ile...
Şükreden kulunu Cenabı ALLAH sever ...Şükrün önemini belirtmek adına birde şeytanın Cenabı ALLAHA bir sözü vardır...Şeytan kıyamete kadar ömür ister ve ALLAHA derki...Ben kullarını doğru yoldan saptıracağım ta ki onlardan sana "şükreden" olmasın....Şeytan burda cenabı ALLAHA bu sözü söylerken aslında farkında olmadan ALLAHA şükretmenin ne kadar mühim olduğunu açık ediyor ama haberi yok...Şeytan işte şeytanlığa aklı eriyor ama orda açık veriyor,farkında olmadan ...Özür olsun ,uzattık konuyu .Tekrar selamlar saygılarımla...
Çok çok güzel bir kıssa... Evet şükret yeterdi de söz kimseye yönelik değil demek istemiştim ''öylesine'' yazarken... Bu güzel kıssayı okumak varmış nasipte yayınlamayacaktım iyiki yayınlamışım .. selam ve dua ile...