Dudaklarda kızgın lav yüreklerde har şiir Ne hazan ne zemheri sadece bahar şiir Gökyüzünden süzülen işveli buhar şiir Kanadını açarak kalemlere konarken Ateşleri söndürür alevlenip yanarken
Bazen orta şekerli bazen cennet meyvesi Dünyayı viran eder derdi gamı cilvesi Kaşığı yazan kalem ak kâğıttır cezvesi Üç vakte kadar gelen güzel haberdir şiir Aklını baştan alan nazlı dilberdir şiir.
Hayallerle süslenen ebru resimdir şiir Bazen sayfa doldurur bazen isimdir şiir Bahar kokulu çiçek taze mevsimdir şiir Büyür büyülü düşle huzur sunar nefesi Şarkılarda canlanır âlemi kaplar sesi
Dağlardan koşar gelir sel olur evi yıkar Patlamaya hazırdır silahtır devi yıkar İhtiraslı seviyi kirli alevi yıkar Sevdalı gönüllerde cananın adı şiir Tuzu yağı biberi hayatın tadı şiir
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dudaklarda kızgın lav yüreklerde har şiir Ne hazan ne zemheri sadece bahar şiir Gökyüzünden süzülen işveli buhar şiir Kanadını açarak kalemlere konarken Ateşleri söndürür alevlenip yanarken
Dağlardan koşar gelir sel olur evi yıkar Patlamaya hazırdır silahtır devi yıkar İhtiraslı seviyi kirli alevi yıkar Sevdalı gönüllerde cananın adı şiir Tuzu yağı biberi hayatın tadı şiir........
Nükleer bir enerji gibi değilmi abla. İnsandan insanlık için ama, aması var işte. Harika bir şiir, elleriniz dert görmesin.
Muhterem dost "şiir" başka iklimlerin ötelerin ötesinin bizlere ilham yoluyla sunduğu tadını hiç bir dünya nimetinin veremediği kıymetli meyvadır, her insana her gönile düşmez gönülleri yanan tavlı horlu yüreklere düşer şiir zuhur ile lisana gelir kaleme kağıda düşer.Güzel ve anlamlı şiiri yazan yüreğini kalemini kutladım selam ve DUA ile.
hülvani tarafından 8/27/2012 8:45:12 AM zamanında düzenlenmiştir.
Tuzu yağı biberi hayatın tadı şiir ********************************************** Aynen öyle... Yaşamın olmazsa olmazı şiirler. Ama öyle, ama böyle.. İnsan duygularını, ya da başkaların duygularını yansıtmak, soluk olmak istiyor, işte o zaman mısralar süzülüyor ard arda... Çok beğeni ve takdirlerimle şairem. Kutluyorum...
Dudaklarda kızgın lav yüreklerde har şiir Ne hazan ne zemheri sadece bahar şiir Gökyüzünden süzülen işveli buhar şiir Kanadını açarak kalemlere konarken Ateşleri söndürür alevlenip yanarken
Şiir hakkındaki görüşlerinizi tekniğine uygun bir hece şiirine dökmüşsünüz. Beğeniyle haz duyarak okudum. Tanımların hepsi de çok güzeldi.Yalnız bu kıtadaki:
---Gökyüzünden süzülen işveli buhar şiir---dizede ---işveli buhar sözünün hangi anlamda yazdığınızı anlıyamadım. Kaleminiz var olsun.Selam sevgi saygılar.
Bu açıklama ile şiirin tarafınızdan çok orijinal bir tanımını öğrenmiş olduk.Çok beğendim.Teşekkür ederim.Şiir dolu gönlünüzden ,güçlü kaleminizden daha niceleri dökülsün inşallah.saygılar.
Radyoda televizyonda hemen her şiir programında şairlere şiirin tarifi sorulur, ben de kendime göre şiiri anlatmaya çalıştım. Gökyüzünden süzülen buhar buluttu. Rüzgâra göre yön değiştiren şekli belli olmayan buluttu. Şiir de öyle değil mi, yazarken ilhamın rüzgârına göre kurguyu değiştiriyor, bazen kafiye örgüsünü bazen hece sayısını değiştiriyor en azından ben başladığım şiiri çok nadir kurguladığım gibi bitiririm. Onun için buluta benzettim. İşve genellikle kadınlar için kullanılan naz, eda anlamında kullanılır. Bazıları aksini söylese de şiir benim için güzel kadın gibidir, nazlıdır işvelidir. Tamamen kendi düşüncemdi yani. Teşekkürler bu açıklamayı yaptırdığın için sevgili dost.
Şiir yazmak herkese nasip olmayan Allah'ın kişiye bahşettiği bir armağandır .Bu açıdan elbetteki şiir de ,şair de özeldir .En içten selam ve sevgilerimle hocam.
Birselamver25 tarafından 8/26/2012 4:51:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
Dağlardan koşar gelir sel olur evi yıkar Patlamaya hazırdır silahtır devi yıkar İhtiraslı seviyi kirli alevi yıkar Sevdalı gönüllerde cananın adı şiir Tuzu yağı biberi hayatın tadı şiir
güzel anlatmışsınız şiiri çok güzeldi saygımlasınız herdaim
Aklını baştan alan nazlı dilberdir şiir.
yüreğinize sağlık güzel dizeler buldum içinde canlı tasvirler vardı beğenerek okudum yüreğinize sağlık