... //Acıya durdu yüzüm Gözlerinin kıyılarında beş vakit dua ederken özüm //...
Ellerimi karanlığa Yüzümü kırıklara sen mahküm ettin sevgili Dokundukça uzağına Kelimelerim tavaf etti Ayrılığın mührünü
Dokunma ! Yankılandıkça ruhumda ateşin Cümleler doğuruyorum Bir adamın koynuna Güneşin kör kuyularında Sarı sabahlara
Yağmur Seni yağmıştı İki şehir arasındaki mesafeler can çekişirken Uzaklar ağlıyordu Ölüm kokarken toprak Akasyalar boyun bükmüştü Gözlerimden süzülen hüzünlere Saat… Gece ötesi tik taklarını işliyordu hikayemize Fonda Vivaldi Bilmem kaçıncı konçertosu Ayak üstü iğnelerken yakama Gidişinin ayak seslerini Yağmur yeni yağmıştı be adam İçimin döküntülerine Toplamadan eteklerimi Kırmadan şiirin belini Söyle nereye…
Bak ! Olmayan şarkımız çalınıyor Mavinin derinliklerinde Gözlerim semada yağmanı bekliyorum Yağmaladığın düşlerimin üzerine Sızlayan dudaklarımın yasında Dönebilir misin geldiğin mezarlığa…
Sevmek ! Ne geçmişin izleri ne geleceğin bilinmezliği… Sevmek ! Kara gözlerinin arka sokaklarında Yalın ayak çırıl çıplak yürümek Titreyen nefesine Yüz sürmek Az sabır ! Birkaç tesbihat daha çağır Birkaç güne kalmaz Kayıp gider yıldızlar O ülke sağır…
Kaç gecedir üşüyor sırtım Kaç gecedir sürüyor bu sürgün Yutağımda kaç gün Kustukça ! İçime kaçıyor eli kanlı bir şiir Adımı her söyleyişinde Ayaklarıma dolanıyor sesin Bundandır titreyişim… Sanma ki üşüyorum sevgili Sanma ki Başka bir ihtimal daha var…
Yine nefretim yeşillendi Ellerimden beslenirken kırlangıçlar…
Belki afeder seni İmanın bu kadar zayıfken İnancın delik deşikken Aman dilediğin nehirler Düşerken özünden Belki afeder...
Dönmezsen geri ! Öpmezsen alnımdan ileri Üç vakte kadar bir ah düşecek dilimden Meriç’in sığ suları boğacak ikimizi Ölüm taşıyacak suyun rengi Pencere kenarında bekleşen Kuşların şehri…
Kendine yenildin ey aşk Ört gözlerini Kirpiklerinden yağarken mevsimler Tunca da cinnet vakitleri Arda etrafını yıkıp geçerken Islat saçlarımı Bas hüzünlerimin üstüne Sesim çıkarsa ellerindeki ölüme Şimdiden göm beni Gece yarısı düşlerine…
Hadi sevgili ! İmana gel Rabbim çağırıyor i k i m i z i Yüzünü yasla yüzüme Yine Yeniden Sesin düşsün sesime Kederi ! Nefreti sil bir çift sözünle…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yağmur Seni yağmıştı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yağmur Seni yağmıştı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Elçin,im... Ne yanıktı şiirin ucu.Müştereklerde buluşamıyan iki seven yüreğin külü kaçtı genzime.Sadece nikin hüzün sanmıştım......affet beni...sannki damarlarında akıp giden kan değil hüzünmüş.Ortada bir yanlış var.Var da doğru adımlar ya da hoşgörümü yok desem.Ama cevabıda içinde şiirin.Sadece yürekleri birazcık fitillemek gerekiyor.Duygular temasla kenetlenip sevgiye dönüşür canım. Yorumlamakta aciz kalacağım kadar güzeldi şiirin.Kutlarım.
çimdik tarafından 8/26/2012 3:25:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sevmek ! Ne geçmişin izleri ne geleceğin bilinmezliği… Sevmek ! Kara gözlerinin arka sokaklarında Yalın ayak çırıl çıplak yürümek Titreyen nefesine Yüz sürmek ANLAMLI VEDE ÇOK GÜZELDİ..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.. KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..SELAM VE SAYGIMLA.