(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gülleri gömerken... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gülleri gömerken... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bizce de yeter lâkin yandaşlarını mecliste besledikçe bu iş zor biter , bu kadar trajikomik bir durum başka hangi ülkede var bilemiyorum Yaşar bey...teşekkür ediyorum yorumunuza selam ile...
Bir gün gelecek solmayacak çiçekler, Puşt rüzgar tersten değil doğru esecek. Bu ihanet şebekeleri adaletin suyunu içecekler, Bu ilahi adalet adaletsizliğin önünü kesecek. Tebrik ederim. saygılarımla ...
İnşaAllah efendim onları ilahi adalete havale ediyoruz , dediğiniz gibi bir gün tersten esecektir rüzgar... çok teşekkür ediyorum yorumunuza selam ve hürmet bizden...
Şairem kısa ve öz ne kadar güzel anlatmışsın malesef ki bu sıralar puştlar gülleri toprağa düşürüyorlar kıp kızıl hoyratlarla ihanetlerle Allah ya islah etsin ya da kahru perişan etsin bu satılmış it soylarını.
Teşekkür ederim Hülvani hocam, sadece bunları değil bunlara her türlü yardımı yapan içte ve dışta kim varsa hepsini kahrı perişan etsin , bu memleket evlatlarını sokakta bulmadı , diyecek söz çok ama gücümüz ancak şiirlere yetiyor...biz de sizin bayramınızı kutluyoruz efendim Allah ülke olarak geçireceğimiz nice güzel bayramlar göstersin inşaAllah selam , saygı ve hürmet bizden...
Hikmet YURDAER