(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BUGÜN BAYRAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BUGÜN BAYRAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SEVGİLİ ARKADAŞIM.RAMAZAN İBADETİNİ LAYIKIYLA YERİNE GETİRENLERE NE MUTLU ŞİMDİ GÜLE OYNAYA BAYRAM YAPIYORLAR TABİİ GÖSTERİŞ YAPMADAN İBADET YAPANLAR.İNŞALLAH ALLAH KATINDADA BÜTÜN MURATLARI KABUL OLUR. BÜTÜN YAPTIKLARI İBADETLERİ ALLAH KABUL ETSİN.HER ZAMAN İÇİMİZDEKİ NEFİS DENEN ŞEYİ İÇİMİZDEN KOVALIM VE ŞEYTANA ALET OLMAYALIM. SAYIN ARKADAŞIM,ŞİİRİNİZ ÇOK GÜZEL VE ÇOK ANLAMLIYDI.KUTLARIM PUANIM TAM.ŞİMDİ ŞİİRİNİZE VE YORUMUMA UYGUN İKİ GÜZEL SÖZ EKLİYORUM.HOŞÇAKALIN.
Ne yöne gidersen git, doğu,batı,kuzey ya da güney- çıktığın her yolculuğu içine doğru bir seyahat olarak düşün! Kendi içine yolculuk eden kişi, sonunda arzı dolaşır.
Muhterem dost bayramınız mübarek olsun günün anlamına binan yazılmış güzel bir şiir okudum yazan kaleminize yüreğinize sağlık duygularını kutladım selam ve DUA ile.
Ramazana erenlere, Zekât fitre verenlere, Rab’ be gönül serenlere, Bugün bayram, bugün bayram.
Allah emrin tutanlara, Oruca feyz katanlara, Günahların atanlara, Bugün bayram, bugün bayram.
Her dem Hakk’ı ananlara, Ol dost için yananlara, İbadette kananlara, Bugün bayram, bugün bayram.
Helal haram bilenlere, Hakkı hakça dilenlere, Gözyaşların silenlere, Bugün bayram, bugün bayram.
Yanlış yola sapmayana, Para pula tapmayana, Şeytanı dost kapmayana, Bugün bayram, bugün bayram.
Cemal dava hak bilesin, Cezbeyi aşka gelesin, Maksuduna sen eresin, Bugün bayram, bugün bayram.
Yürekten kutlarım çok güzel bir anlatımdı .Ramazan Bayramınız mübarek olsun der Alemi İslama birlik beraberlik huzur ve barış sevgi kardeşlik e vesile olmasını ALLAH dan niyazederim Nice bayramlara erişmeniz dileklerimle Osman AKSOY
Her dem Hakk’ı ananlara, Ol dost için yananlara, İbadette kananlara, Bugün bayram, bugün bayram. Kalemine yüreğine sağlık Cemalettin hocam bayramın mübarek olsun saygılar.
Helal haram bilenlere, Hakkı hakça dilenlere, Gözyaşların silenlere, Bugün bayram, bugün bayram.
Bayramlar,milli ve dini duyguların, inançların, örf ve adetlerin uygulanıp sergilendiği, bir toplumda millet olma şuurunun şekillendiği, kuvvetlendiği günlerdir.Bol huzurlu nice bayramlar geçirmeniz dileğimle, Ramazan Bayramınız kutlu olsun! Saygı ve selamlarımla.