(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALBİM KIRIK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALBİM KIRIK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir, seslendirme ve fondaki resim birbirini tamamlayan bir güzellikte olmuşlar.. Umarım o müjdeyi almaya layık olanların safındayızdır. Çok güzeldi kutluyorum üstadım.
Ne guzel insanin kendisini irdelemesi,irdeleyebilmesi.defalarc aokunasi,dinlenesi bir siir olmus,hocam sayfaniz goze,yurege ve nefse hitap eden bir gonul hanesi,saygilarimla...
İnsan kendisi ile uğraşırsa kimseleri kırmazmış...Günümüzde en çok eksikliğini duyduğumuz sözcükler sevgi ve hoş görü...
Kul hakkını helalleşmeseniz Mevlam bile affetmiyor...Herkesi kendinden iyi ve önemli bilmek lazım...Değer vermeyene verilmez...Özellikle de çocukları kale almak...önemsemek...zaman ayırmak lazım...
Bir reklam spotu okumuştum:"Biz ikinciyiz, çünkü herkes birinci" diye...
Değerlendirmeleriniz ve iltifatlarınız için teşekkürler...
Ömür bitti düştüm derde, Kapanırken bu son perde, Işık lazım lamba nerde? Yol karanlık ne yakarım? Hem amayım hem sakarım **************************** Aman efendim yapmayınız!. Bu kadar mütevazı olmayınız!...Gerçek sanırlar sonra...
Sanat dolu sayfanıza saygılarımı bırakıyorum, çok beğeni ve takdirlerimle...Muhteşemdi!.
merhaba efendim nasıl mutlu oldum anlatamam beni hem çok mutlu etti resim serginizde dinlemeniz beni onurlandırdı efendim eşiniz hanımefendiye sevgilerimi yolluyorum beyenisi beni sevindirdi her iki güzel yyüreğe çok teşekkür ederim efendim
Buram buram maneviyat ve iç hesaplaşmanın sesi gibiydi dizeleriniz. Bende üzerime düşen payı aldım güzel eserinizden. Tebriklerim ve saygılarımla Hayırlı bayramlar
Merhaba...Hayrunisa hanımın sesiyle ben de farklı dünyalara gittim...Sürpriz yapmış...Paylaşan yüreklere teşekkür ve tebriklerimi gönderiyorum...Saygımla...
Hesaba çekilecek olanın kendini hesaba çekmesi..Özeleştiri,yetinmeme,işlenen işleri yetersiz görme,hatta yoksayma,alçakgönülllük,içten,mütevazi bir yüzleşme..Pay almamız gereken bir şiir. Tebrikler ediyorum. Bu vesileyle bayramınızın huzurlu sevinçli,sağlıklı geçmesini diliyor,selamlar ediyorum.
Merhaba...Sayfama hoş geldiniz efendim...Şiirler sembolse de ben gerçekten de kendimi böyle biliyorum...Herkesi kendimden üstün ve değerli görmekteyim...Kalp kırmamak gerek...Sevgimiz herkeşi ve her şeyi sarmalı...Hoş görü ve töleranz ne güzeldir....bayramınızı tebrik ediyorum...Saygımla...
Şiir sanki bir iç hesaplaşması gibiydi. Şiirin ve Fon resminin büyüsüyle sayfanızdan ayrılamadım. Ustalıkla yazılmış bir şiir ve yine özenle çizilmiş mükemmel bir eser.
Kaleminiz ve ihamınız daim olsun efendim.Gerçekten de kırık bir kalbin tamiri gayri mümkündür.
Gönülden dökülen incileri beğeniyle ve haz duyarak okudum. Hayırlı bayramlar diliyorum.Saygılar
Merhaba...ramazanın uhrevi havası olsa gerek...bazen düşünüyorum da, kendimizle uğrraşırsak kimseyle sorunumuz olmaz sanırım...kalp kırmamak gerek...Dünya bir varmış bir yokmuş misali...Güzel ve yürekten temennileriniz için teşekkürler...saygımla...
Resimlerinin şaheserliği karşısında hep ağzım açık kalmıştır ya bu sefer şiirin karşısında da dilim tutuldu. Bu ne kadar güzel, dupduru, berrak bir şiirdir böyle. Son zamanlarda okuduğum en mükemmel şiir. Kutlarım.
Gözlerdeki dumanlar, çöken omuzlar, alındaki dalgalar, başa yağan karlar yeter son durağı hatırlamaya. Zararın neresinden dönersen kârdır sözü gereği çok geç olmadan mizana çekmeli insan kendini. Nelere şahit olmuyoruz ki hayatın orta yerinde, eli bastonlu dede ve ninelerin sayısal loto oynadıklarına da şahit oluyoruz bu devirde. Genç yaratmış Allah nefisleri, can bedende var oldukça arzuların elinde oyuncak olmuş niceleri. Demir tava geldi, kömür bitti. Akıl başa geldi ömür bitti diyor bir atasözü. Başkaları için kaygılanan, sosyal sorumluluğunun bilincinde bir kalemin dikkat çeken çok güzel bir şiiriydi. Tebrik ediyor, gönül dolusu selam ve sevgilerimi sunuyorum. Ramazan Bayramınız da kutlu olsun. Sevdikleriniz ve değer verdiklerinizle birlikte daha nice Bayramlar yaşamanız dileklerimle…
Merhaba...Yorumlarınız her zaman duygularıma tercüman olmuştur...Bazen umduğumuz, beklediğimiz, arzu ettiğimiz söylemleri duymak duygularımızı okşamaktadır...
Şiire gelince, sizin de tahlil ettiğinz gibi...Üç beş günlük dünyada kalp kırmamak gerek diye düşünüyorum...Kendimizle uğraşırsak kimseyle derdimiz olmaz...Geride bir hoş sada bırakabilmek...
Nadide yorumunuz için yürekten tebrik ve teşekkür ediyorum efendim...saygılarımla...
HOCAM HARIKA BIR SIIR UMARIM VE DILERIM KI SEVEN YUREKLER BIRBIRLERINE KIRILMASIN KALP KIRILINCA TAMIRI MUMKUN DEGILDIR BEN KALBI HEP KRISTALE BENCETIRIM KRISTAL YERE DUSER KIRILIRSA TAMIRI MUMKUN DEGILDIR.ONU HEP KORUMAK GEREKIR KIRIK KALBIN HIC BIR ZAMAN ESKISI GIBI OLMAYACAGINI BILIRIM .SEVGI SADAKAT GUVEN BIRSEYLER EKSILMISTIR O KALPTE .MUHTESEM BIR SIIR .
Merhaba...Çerkez Kızı adlı şiirimi hatırlatır hep gelmeniz...samimi duygularla ne güzel katkılarınız olmuş değerli kalem...teşekkür ve saygılarımı gönderiyorum...
Insanin kendisiyle hasbihali , durup dinlemesi yureginin icini zordur ama kendini tanimasi yenilemesidir diyen bir siirdi. Teknigiyle , hece guzelligiyle gozumu ve gonlumu doyurdu benimde. Gonulden tebriklerimi / kutlamami her iki gzuellige birakiyorum siir ve gorsellik adina. Selam/saygimla...
Merhaba...Değerli bir kalemi sayfamda görmekten onur duydum...Güzele ve iyiye ışık tutan deeğerlendirmeleriniz ne güzel..Çok teşekkür ediyorum efendim...saygılarımla...