(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖMÜR DEDİĞİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖMÜR DEDİĞİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba efendim ömür dediğimiz nedirki bir varmış bir yokmuş misali ellerinize sağlık yine resminizi hayranlıkla izledim mutlu bayramlar diliyorum özür dilerim bayram şiirimi astıktan sonra girmedim edebiyata şimdi kutluyorum bayramları sevmiyorum hüzün yağdırır yüreğime
selam efendim ben yazlıkta iken her sessiz astığınız şiirinizi beni çok üzdü ah dedim ah evde olsa idim eylülün 3 ne kadar burdayım yine yazlığa gidieceğim eger şiriniz varsa lütfen bana gönderir misiniz esas bana bayram hediyesi bu güzel sözler efendim dediğim gibi söyleyin bayarma ben evde yokum dedim ve beni çok üzdüğü için de bir daha giremedim sayfama ağlammak içinde yorumlarımı yazamadım efendim özür dilerim inş bu gün bir şirimi asmayı düşünüyorum kızımın yağız beyin düetle seslendirdiği ve sayfaya girmeyeceğim bayram şirimin olduğu ağlayınca hastalanıyorum şiirlerinizi çok seviyorum evet sessiz kalmalarına gönlüm tazı olmuyor ve severek yorumlamaya çalışıyorum her satırda kendimi bulduğum güzel sözler efendim yine çok konuştun değilmi :) özür dilerim teşekürlerinizi yüreğimde saklıyorum ben teşekkür ederim iyi geceler şirimi asamaya gidiyorum efendim .)
Çok hüzünlü çok güzel bir anlatımdı. Anlatım güzelde olsa ölümün yüzü soğuk nedense. Allah sağlıklı ömürler versin son nefese kadar. Tebrikler kelama kaleme. Ayrıca kara kalem çalışmasınada tebrikler.
Merhaba...Sayfaya teşriflerinizden ötürü teşekkür ederim...Maksadım dünyanın vefasızlığı ...Kimseyi üzmemek ve kalp kırmamak gerek...Sadece kendimizle uğraşmalı, herkese karşı güler yüzlü ve hoş görülü olmaya çalışmalıyız...Gersi yalan...Saygımla...
Bir mezar; dar derin böyle kim açmış? Sarsmadan indirin, incinir beden. Son durak vakit geç, fırsatlar kaçmış, Anladım doğmaya, ölümmüş neden.
Son görev duadır ve toprak atmak? Bir kaç el mahzunca sular bittimi. Bekleyin, ilk gece korkutur yatmak, Bir daha gelmezler dostlar gittimi.
Çok hazindi, insan kondurmaz ölümü kendine, hocam inanın tüylerim ürperdi, ne de güzel anlatmışsınız insan ömrünü, var olsun duyarlı yüreğiniz, gönülden kutluyorum, yüreğinize sağlık, mutlu ve esen kalınız...
Çok haklısınız değerli hocam, ben de sizin gibi düşünüyorum bizden geriye kalan bir hoş seda olsun insanlık adına evrende, esen kalınız sevgilerle uzun bir ömür diliyorum sağlık ve huzurla geçen
Merhaba...Ölümden ben de korkmaktayım elbette...Fakat gerçek bu...Kimseleri kırmamak lazım bu vefasız dünyada...Hasmımız kendimiz olsun...Dünyada her kesi iyi ve güzel görmek gerek...Bırakın kendimiz sonuncu olalım..Sevgi bütün kapıları açacaktır paylaşabilirsek...Saygımla..
Bir varmış, bir yokmuş masal gibi ömür dediğimiz. Dünyaya geldik yaşıyoruz, ölüm de bizler için ve bir gün mutlaka tükenecek nefesimiz. Nefsimiz çoğu zaman unutturuyor bu gerçeği. Ara sıra mezarlıkları ziyaret edip hatırlamak gerekli. Kabir ehlinin ruhlarına dualar okurken hatırlamalı fani olan bedenlerimizi… Allah hepimizi insanlığın hayrına ameller sergileyen ve rızasını kazanan kullarından eylesin. Kara kalem çalışmanıza hayran kaldım yine. Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum üstad. Gönül dolusu selam ve sevgilerimle.
Bekleyin, ilk gece korkutur yatmak, Bir daha gelmezler dostlar gittimi.
GÜNAYDIN DEĞERLİ USTA ; "pehlül dane nin" HARUN REŞİDE HATIRLATMALARI GİBİYDİ..ALDIK PAYIMIZA DÜŞENİ...ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.. SELAM VE SAYGIMLA
Evet efendim, çok çok haklısınız... Zaman zaman tefekkür etmek gerekir, akibet karatopraksa eğer.. Kimse bu Dünanın tapusunu bize bağışlamadı... Şiirlerinize ve resimlerinize methiye yazmam bilgiçlik olur. Ben sonsuz teşekkürlerimi bu elit sayfanıza bırakıyorum. Hep en güzele imza atan kaleminiz varolsun... İyi gün dileklerimle, esen kalınız!...
Merhaba...bazen hüzünlü ve kırılgan anlarımız olur...En çok da birbirimizi gereksiz yere kırmalara üzülürüm..Oysa dünya her kese yeter de artar bile...Bir tebessüm, bir merhaba, azıcık sevgi neden esirgenir ki karşılıklı...Dünyanın vefasızlığını ve kalp kırmamanın gerektiğini vurgulamak istedim bel ki de...İlgi ve iltifatlarınız için teşekkür ediyorum değerli kalem...Saygımla...
Merhaba...bazen insan fani olduğunu, kalp kırmamanın gerektiğini düşünüyor...Kendimizle uğraşsak kimseye zararımız dokunmazdı sanırım...Çok teşekkür ediyroum...Saygımla...
Bazen şiir sayfalarına bakar geçeriz. Okumak zor gelir. Bu nu genel anlamda söylüyorum. ben yorum yazmasamda açınca o şiiri mutlaka okuyorum. Hani hep kendi çalışmalarımızı kusursuz buluruz. Başka eserlere tepeden bakarız. Ama okudukça öyle olmadığını görürüz. Paylaştıkça ve okudukça birbirimizden alacak çok dersimiz olduğunu görüyorum. B u sitede her şair bir şiire başka pencereden bakmakta. Buda mozaik bir ortamı bizlere sunmakta. Sayfanızda çok güzel bir çalışma okudum. ölüme başka bir pencereden bakmak. Ölmeden kendini öldü düşünmek. kelimeler yerli yerinde gel beni oku ilham al diyor. Sayfanıza sevgi dolu güller güzellikler bıraktım.Kaleminiz daim olsun...
Merhaba...Ön yargılarımızdan arınmamız gerek...İnsanları tanımada da acele etmekteyiz...Faydalanmasını bilmeyen kendisini geliştiremez...Biliyorum demekle olmuyor...Konuşmak...okumak...görmek...tartışmak gerek...Çok mutlu oldum...farklı ve anlamlı bir yorum getirmişsiniz...Kendimizi bir şey sanmak yeterli değil...Önemli olan ne olduğumuzdur...Ve başkalarının bizi ne sandığı...Çok teşekkürlerimle...saygılar...
merhaba efendim şimdi gördüm sayfanız da şiirinizi yine yüreğin sesinden dökülen inciler biraz hüzünlendirse de beni gideceğimiz yer nasip olursa tabi topraktan geldik toprağa döneceğiz elbetteki gözlerimizin nemimde sakladığımız sevgimizle yüreğimizdeki amansız sızı ile onlarda bizlerle birlikte olursa toprağa gömülmek nedir ki bir ömür nedirki kaşla gözün arası bir nefeslik mesafede resim yine her zamanki güzelliğinde yerini almıl elleriniz yüreğiniz dert görmesin efendim sevgilerimle kır çiçekleri bırakıyorum nadide sayfanıza sevgi ile kalın
Merhaba...Hoş geldiniz...Ne kadar doğru söylemişsiniz...Hiç bir telafisi olmayan bir kırılmadır,kalbin kırılması...Dünya hepimize yeter...Sevgi de...Çok teşekkürler değerli kalem...Saygımla...
Dinlemez bilirim, duymaz kulaklar, Değişmez kaderler, eğiktir başlar. Kalmadı debdebe, şöhret ulaklar? Vursaydım başımı nerde o taşlar?
Sona eren yaşam ve ölüm bu kadar mı güzel anlatılır. İçimi titretti.İnsanı kendine getiren bir şiir. Maalesef acı ama gerçek. Kaleminiz baki ömrünüz uzun olsun efendim.Aslında uzun ömür yerine sağlıklı ve huzurlu ömür daha yerinde olur. Saygılar efendim.
Merhaba ...temennilerinize aynen katılıyorum...Ele ayağa düşmeden...sağlıklı ,huzurlu ve hayırlı olanı temenni etmek daha uygun...Teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum değerli kalem...