(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çin malı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çin malı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ihtiyaç ile donanmışken! kaybedip bulamayan Varlığın içinde yokluğ(un)a ağlayan isyan-kâr cİn/s, İnsan (mayadan değil…tabi uyanıklığından! .))
dervişin fikri zikri hep mi uyaklı - bilmem velâkin nerde nefesi yeten; tok çıkıyorken O´ses nefsine yenilenler hep bi ağız..tiz ! ciyaklamalı - renk ne çok, dünyamız ne güzel derken.... insan insanı (kırar mı!) kırıyor, buduyor yontuyor da kendine nihayeti, ala bula karışıyor bizse hâlâ nerde çokluk... deyi ordan çekiyor bakıyoruz ki aaa Cin.. şaşırıyoruz :) -- cin çin mal karışmışsa şayet iş bu şaşkınlıktan olsa gerek... affola ;) ** ve Jir, her şiiriyle şık, çağlayan bir ırmak bundandır sözümüzün de -şiirden- uzaması :)
eskilerin sistemi .yer yatağı.)ne güzeldir yer yatağı..sessiz. düşündümde bu mobilyalar bundan 50 -60 yıl önce gelseydi hani ailelerin hala bir yaşadığı zamanlarda olsaydı. aynı evde bilmem kaç tane bu yatak odalarından.düşünsenize yataklar kötü adamlar iyi:)
hımmm çin malı çabuk bozulur bence uysal değil bir şok olma durumu söz konusu ,düşünsene tamgaz ileri sevişiyorsun ve kütttt yere düşüyorsun, tabi yatak odasında aklım kaldı salondaki mobilyaya bakacak halim yok ya *)hihihiiih hiiiiiiiiiii hiii hayazlık yapayım azcıkkk hihiihhhhi