(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaşlanıyorken Sadece Sen şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşlanıyorken Sadece Sen şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
En çokta şairler alacaklıdır yaşamdan ve sevgiliden o yüzden şair sevdasına ve yaşama duyarlılığını bir borç bırakır her şiirde Yine de umut yaşamın katalizörü Ve gün gelir Düşüncelerin mimozasın da örtülen düşler koşar ışığa...
Sol yanın sancısından düşen bir şiirdi
Tebrik ederim sevgili şairim Çok güzeldi şiir Emeğine Yüreğine sevdana sağlık Selamlar...
Aşk ,bir sevgilinin dudak kıvrımlarında kendini bulup orada eriyip tükenebilmeyi göze alabilme duygusunun adıdır. ŞİİRİNİZDEN YOLA ÇIKIP BEN SÖYLEMİŞİM BU VECİZ SÖZÜ.Çok hoştu ve güzeldi.
yuregını yuregımde hıssettıgım teneffus ettıgım havanın bıle sensız degerı olmayan gozbebegım o guzel yuregınden dokulen harıka dızeler benı ebnden aldı sana yuregımın en derın yerınden kocaman bır sevgı gonderıyorum opucuklerımle sevgıler senın olsun can kusum
Seni senden alan dizelerim sahibini çekermiş demek ki...Yaşam varoldukça aşka inanmayı gerektirecek bişeyler oluyor demek ki.. Ama hayaller ah o hayaller....Bitecek elbet birgün... Sevgim çoktur sen de içindeyken...
Bedenime daha da yerleşiyor her aklıma gelişlerinde.
Ve hasret ,
Bu kadar özletir miymiş ellerini, gözlerini sevgilim...
:):)