(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnsanlıktan Kayıp Mısralar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İnsanlıktan Kayıp Mısralar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiire değil resme yorum yapcam valla muzurluğu seviyorum sayfanda ben o dilek ağacına bir adam asabilirmiyim bir kişilik yer varmı :))) canım kalemin her zamanki gibi değişik yazımınla süperdi kutluyorum tatlım
yoğunum sayfana bu aralar gelemedim ama gönlüm hep senin gönlünle bunu bil emi :)) sevgilerimlesin kocaman öpüyor sayfana adamı asarak gidiyorum...
oy kıyamam ben sana tatlım asla kırılmam sana neden öyle olsun gülüm hmm benim kızda yazıyor ve oda güzel gidiyor bunlar bizi geçsin daha iyi...öptüm gülüm benim yorum ilginç kaldı :)) ama o resmi sevdimdi valla tam benlikti asılacak adamı astım ya önemli olan da oydu :)))
yüreğim dağınık olunca sayfalara gelemedim pek birtanem :))
Ben de yanlış birşey yaptım zannettim canım benim :( Başkalarında yorumların vardı hep ben kesin bilmeden kırdım dedim. Yine de varsa öyle birşey bilmeden yaptıysam özür dilerim. Fotoğrafa gelince çok acımasızsın :) Oğlum sabah değiştirtirdi. Anneee dedi çıktı işin içinden ... O da burada yazıyor. Eray uraz ve sanırım benden başarılı sıpa :)
_______________________________________ŞİMDİ BEN BU HARİKA ŞİİRE NE YAZAYIM NUTKUM TUTULDU HA BU KADAR HARİKA MI OLUR BİR ŞİİR AYAKTA ALKIŞLIYORUM CANI GÖNÜLDEN HER DEM NEFESİN BİR ÇINAR KADAR VERİMLİ OLSUN YIKILMAYAN ÇINARLARA SAYGIMLA...
Değerli Faize Hanımefendi,değerli şairem merhabalar
yine güzel bir şiir okudum gönül sayfanızdan,yüreğiniz coşmuş kalem yazmış,biz okuyan dostlaınız mest olmuş şiire,sayfanıza en güzel duyguları,size en yüce sevgileri okuyan dostlarada saygı ve selamlarımı bırakıyorum.sağlıcakla kalınız.
saygılarımla
Baran ÇETİN