(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Son Nokta-1 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Son Nokta-1 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalplerimiz doğruluğa atsa da, Güneş günde on kez doğup batsa da, Yalancının mumu sönmez yatsıda, Hakikate son noktayı koy hocam.
Hakli dizeler, yerinde agirligiyla kendini oldukca hissettirip ezdiren dizelerdi. Her bir kitasi , misrasi bir digeriyle zincirleme , hayatin insanlara getiriyle , goturusuyle , duygularin ilmek ilmek habislikleriyle cozumlendigi , iyi seylerin unutuldugunu duzenin alayina isyandi .. Yildiz'im o guzel yuregini opmezmiyim ben yine bir kez daha ak yureklim . Sevgimle...
Budur der toprağımız HALİMİZ AHVALİMİZ Ya gün geçtikçe daha mı zor günlere , yozlaşmalara gidiyoruz ne? Yani eller aya, biz yaya misali . Bir terslik var bir yerlerde . Hem de ne terslik. Oldukça hoş bir sosyal hicivdi ALKIŞLAR TOPRAĞIMA
Zaruretler icatları doğurur. Son zamanlarda ben de sık sık taşlama yazmaya başladım. Demek ki, ihtiyaç duyuyor insan. Konu, anlatım, kurgu ve kural açısından güzeldi. Tebrikler...
Bugün, ilk okuduğum yazı Sayın Oflu hocanın yazısıydı. Şiir sevdalısı sessizlerin sesini duymuş olmalı ki öyle bir yazı yazma gereği duymuş.
Şiir, en çok sevdiğim 4+4+3 heceyle yazılmış başarılı bir hiciv.
Ne demiş Mehmet Emin hoca yazısında, "Öyle şiire, kaleme küsüp pes etmek yok." Şiir yolunda yürümeye devam. Devam ki, ardından gelen şiir sevdalılarına örnek ol.
Yaşadığımız gerçekleri akıcı sade bir dille etkili bir anlatımla harika biçimde dile getirmişsiniz. Hem de her kesimden örnekler vererek ne güzel yazmışsınız. .
Çetiner Bey'in de belirttiği gibi: -----Hasetlik ve çekememezlik , hatta yorum yazıp yorum almak yüzünden--- Şairlerin hakir görüldüğü...
Ben de bu yüzden kahredip, kalemi bırakmak üzereyken ilaç gbi geldi şiiriniz. Hatta birilerine göre gelip bu değerli şiiri paylaşmak yorum yazmak yorum almak bile basitlik addediliyor.Ne günlere kaldık...Bunlar şairin şevkini kırmaktan başka bir şey değil. Şairin değerini şair olan bilir.Bu güzel paylaşım için teşekkürler
Duygu bütünlüğü içinde hece tekniğinin hakkını vererek ne güzel yazmışsınız. Canı yanan kalbi kırılan her insanın içinde kendinden bir şeyler bulabileceği bir derya olmuş şiir. Ben de bu derya da yüzmeye çalıştım.
Kaleminizin mürekkebi hiç kurumasın Yıldız Hanım.Selam sevgiler.
Yıldız hanım çok güzel bir şiir yazmışsın saygı ve zekkle okudum KALMEİN BİN YAŞASIN İŞTE ŞİİR BU dres verir nitelikte niceler var şiirde, şiir yazmadan, okumadan adamı bezdirir sizse aksine sevdirir ve yazdırırsınız işiri... Birileri yalan kurgularala birisine hiciv diye şiir yazar birilari ben bu şiiri kime yazdfığını biliyorum diye yorum yazar... Kimileri şiirde kalemine iffet dolarken, kimliri kelmine densizliği doluyor.... Şiirini çok beğendim bu dizeleri duaynların kendisini sorgulaması çok yerinde olacaktır kanatındayım... Şiirini kutlar sayfana takdir, tebrik ve selamlarımı bırakıyorum... Şiir gibi şiir yazmıışsın yürekten alkışlıyorum...
Ne olur herkes işine baksa, hile hurda, oyun entrika, çekememezlik, çamur atma, dedikodu ve riya olmasa, insanlar şiirden soğumasa, kendini geri çekmese de meselâ Yıldız Toksöz'ü daha sık okuyabilsek.
Ülkemin halleri zaten içler acısı.
Genel bir serzenişti ve güzeldi.
Emeği ve yüreği kutlarım değerli dost. Selam ve sevgimle.
Mağdurların duyulmuyor nidası.
Ahir zaman namertliğin modası,
Kahpelikle ölçülüyor boy hocam.
.....
Tam onikiden vuran saptamalar..
Harika bir anlatım arkadaşım..
Beğenerek okudum yürekten katılıyor ve kutluyorum..
Sevgiler İzmir'den..