"EY TÜRK GENÇLİĞİ " diyerek gençliğime seslenen o yüce Atatürk’ümüze cevabımızdır. Arz ederim.
Ey büyük Türk Atatürk, korumak ödevimdir Türk Cumhuriyetini ve Türk istiklâlini, Bağımsızlık varlığım, en büyük hazinemdir Kıracağım bunlara uzanacak elleri.
İçerde ve dışarda istiklâle göz diken Düşmanların varlığı tüm kötü emelleri, Şartlar uygun olmasa, herkes ümit yok derken Kıracağım bunlara uzanacak elleri
İstiklâle kasteden emsalsiz düşman olsa, Birleşse düşmanlarla iktidar sahipleri, Kalelerim zapt olsa, ordularım dağılsa Kıracağım bulara uzanacak elleri.
Ey! Büyük Türk Atatürk, kudretim sonsuz benim Damarımda asil kan, kurtarır istiklâli, Yaşar sonsuza değin cumhuriyetim benim Kıracağım bunlara uzanacak elleri.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EY BÜYÜK ATAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EY BÜYÜK ATAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçerde ve dışarda istiklâle göz diken Düşmanların varlığı tüm kötü emelleri, Şartlar uygun olmasa, herkes ümit yok derken Kıracağım bunlara uzanacak elleri
Ellerine, dillerine ve yüreğine sağlık değerli kardeşim. Rabbim kaleminizi daim etsin. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Rabbime emanet olunuz.
güzl bir cevap olmuş. en azından büyüklere hatırlattınız doya doya okuyamayalı yıllar geçmişti üstünden. miniklerin sesleri çınladı kulaklarımızda. varlığım Türk varlığına armağan olsun!
çok güzeldi başarılar değerli öğretmeniimiz. tebrikler.
Damarımda asil kan, kurtarır istiklâli,
Yaşar sonsuza değin cumhuriyetim benim
Kıracağım bunlara uzanacak elleri.
yürekten katılıyor ve
güzel şiirinizi alkışlıyorum
değerli dost
sevgi ve hürmetimle