(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİTMELİYİM....! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİTMELİYİM....! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
git-meli-y-im....gitmek eyleminin,gereklilik kipinde,1 tekil şahıslı hali...ruh hali bu...farkında olmadan,düşer yürekten kelimeler...gitmenin,gerekli,zaruri ve olmazsa olmaz ruh hali yansımış dizelere....gitme gerekliliğinin gerekçeleri de,eserin başından sonuna kadar yansımış...ve,son mısrada da,aşka yenik düşmekten korkma ve ürkme var ki,sütten ağzı yananların ruh hali...aşk mı?...aman aman...bir daha sevmek mi...aşk ateşine tahammülüm yok...aşk,başa bela bir cinnet hali bazı zaman..ağrımayan başı ağrıtmak...keyfimize turp sıkmak hali...aşkın,tövbe edenler açısından görünen yönü böyle de gözükebilir...işte gidiyorum ey aşk(gitmeliyim)sana yenik düşmeden...sana,bir yakalanırsam,çektiğim acıları,hasretleri,hüzünleri ve yangınları,bir daha çekmeye yüreğimin dermanı yok...buna hazır değilim...GİT-MELİ-Y-İM..
tebriklerim,gitme gerekliliğini,sebepleriyle finale taşımanızdaki ustalığa ve tercüman oluşunuza sevdalılara...selamlarımla...
çok teşekkür ediyorum Öğretmenim.. inanın yorumunuz karşısında söylenecek bir kelime bulamadım... yaşanmışlıklar, yaşanacaklar için bazen tekrarı göze alamıyor; farklı bir yaşam olabilme ihtimalini bilsen bile.... yüreğinize sağlık... saygım ve sevgilerim sizinle Öğretmenim...
tebriklerim,gitme gerekliliğini,sebepleriyle finale taşımanızdaki ustalığa ve tercüman oluşunuza sevdalılara...selamlarımla...