(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVDALİNKO VE MEHMET AKÜZÜM’E TEŞEKKÜRLER...İLHAMIM ONLARDANDIR...
Çeke çeke, Yaşardım içimde seni... Beyaz giysimi kavururdun...
Kirpiklerim kadar masumdu, İçtendi sevdam sana...
Aşkına abondene değilim... Zulal gibi duruydum... Kadın gibi kadındım... Aşk gibi aşk...
Nice sevgi dilleri, Sana sevgimi, Kafiyesiz bırakır... Dar gelir...
Sen sözlerime gelme sevgili... Sözlerim yalancıdır...Hayalperestir...
Sen kalbime gelme sevgili... Kalbim kalabalıktır... Kaybolursun 1001 aynaların odalarında...
Sen gözlerime gelme sevgili... Gözlerimin bebekleri, Uğraştırmasın seni... Sen ki Akdeniz’in eşsiz gül kokulu, Yarı,yarımı,yarınısın...
Sen ki...Şımartılmalısın...
Sen bendeki Akdeniz’ime gel... Akdeniz’im senin olsun...
Ben ki sen kadar sahici değilim... Ama sendeki sevgiyi bin kat Daha aşkça nakşederim...
Sen,ben içindeki, Ben adındaki atlasında... Eşsiz turunçlu, Akdeniz’ime gel...
Sadece sana ait olsun... Sadece sen kokulu olsun...
Sözler ölür... Gözler ölür... Kalpler ölür... Yahut...Akdeniz ölmez sevgili...
İnsanın Nur-u Akdeniz’i ölmez...
Hele ki sen... Akdeniz kokan, İpek kızıl saçlarını savuran... Kehribanlarınla çeken... Yar sevgilisin...
Ölmeyecek, Akdeniz kokulu yar sevgili... Sevgilim...
ŞAİR-İ SİNEM-İ GÜZEL(Perizer...) SİNEM ÖZAŞGIN...
Öncelikle birşeyleri sana yaşatıp senin etkinlenip bu denli güzel bir şiir yazman beni duygulandırdı teşekkür ederim kaleminiz daim yürek sesiniz hiç susmasın tebriklerimle Saygı Ve Selamlarımla Kalemi Kırık Mehmet AKÜZÜM
Yüreğinin sesi daim olsun dilerim