(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
------Kabrim Kazılmış.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
------Kabrim Kazılmış.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sayın arkadaşım.niye kavuşulmayan aşkların sonunda hemen ölümü düşünüyorsunuz.niye hemen gömüyorsunuz kendinizi.başka aşık olacak insan mı kalmadı çevrenizde.senin şiirinde anlattığına göre hayattan umduğunu bulamayan insan arkasında bir yığın üzücü hatıra bırakarak ömrünün sonuna doğru yaklaşır .Akşamın ve güneşin batışının verdiği hüzün onu çaresizlik içinde yaşlı gözlerle semaya baktırır..Allahı düşünürken hemen ölüm gelir aklına.hele akşamları güneşin ışıkları gibi yaşama gücü ve güzel umutlar, yavaş yavaş yok olmaktadır.bu yokoluştada bütün ümitleri tükendiği için ölümden başka bir şey düşünemez olur... sayın arkadaşım şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz ekliyorum.hoşçakalın.
Sultan olsan ne yazar Ölüm yok mu dünyada Her tarafı bi mezar Ölüm yok mu dünyada
Sonu gelmez hayalin Ne olacak vay halin Beşik-mezar say halin Ölüm yok mu dünyada
Yarın yok dünlerin var “Beşeri” ünlerin var Sayılı günlerin var Ölüm yok mu dünyada
kaç yıl yaşarsan yaşa kaçılmaz gelir başa yazdır adını taşa Ölüm yok mu dünyada.
Her nedense bilmiyorum ama uzun zamandan beri ben bu sitede sesli şiirleri dinleyemiyorum, belki de benim bilgisayarda bir haller oldu... ama sesli dinlemesemde şiiri çok güzeldi...
her ne kadar çok karamsar bir tablo çizse de şiir olarak ustaca yazılmış bir eser...
son dörtlüğü bir başka etkili;
Yaşanmaz bu hayat zindandır bana Karanlıkta kaldım gelmişim sona Acımadılar hiç kıydılar cana Selâ’mı vermeden kabrim kazılmış.
Ayrılık, her ne kadar ümidin belini kırsa, ıztıraplar, cefâlar, isteklerin, emellerin ellerini bağlasa da, Allah sevgisi ile mest olan âşıkın gönlü, ümitsizliğe düşmez, Hak’tan ümidini kesmez. İnsanlar, uğrunda çaba gösterdikleri her şeye ulaşırlar. Hz. Mevlânâ
seslendirme dizeleri kovalamış her iki yüreği kutlarım, dilerim ki beste olup dillerde çağladığınıda görürüz üstadım
merhaba arkadaşım şiri astığını yeni gördüm özür dilerim muhteşem bir şiir dilerim bestelenincede bana yollarsın arkadaşım gururla dinlerim bende hayranlıkla yorumlmaya çalıştım her ne kadar hüzün olsada şiire yakışıyor hüzün yeterki yüreğine yakışmasın arkadaşım sevgi çiçeklerimi bırakıyorum nadide sayfana
üstadım ne demeli bilemedim.nefis bir fon,güzel bir yorum ve ahenkli bir manzum eser. dinledim okudum duygulandım.duygu yüklü şiir ve anlamlı bir anlatım. kaleminiz daim olsun.Yorumu yapan hanımefendiye teşekkürler.
Azap hanelerde çilem dolmadı Benim kaderim bu böyle yazılmış Elimden tutup ta çeken olmadı Vuslata ermeden kabrim kazılmış ..... daha önceleri bahsetmiştiniz bana, bestelerinizin oldugunu, bir kaç tanesinide okumuş ve beğenmiştim...bu besteniz de duygu yüklü ve harika, keman ses ide dizelerinize ayrı bir derinlik vermiş...yüreğinize sağlık üstadım, selam ve saygılarımı her iki değerli kaleme gönderiyorum .....nisa yine yapmış yapacağını en sevdiğim keman fon müziğiyle....
Şiiri okurken şarkı gibi diye geçirmiştim içimden... En altta söz ve müzik: Hüseyin Zarar yazısını görünce anladım ki doğru hissetmişim. Keşke ezgilerini de dinleyebilseydik. Hayrunisa ablama da yorumu için teşekkürler... Her iki yüreği de kutlarım. Saygılar...
efendim sitem dolu şiirdi ama hayatında gerçekleriydi çok güzel ifade etmişsiniz keşke müzik olarak seslendirseydiniz tercih sizin tabiki kutlarım yazarını saygılarımla selamlar
İŞLER YOLUNDA GİTMEYE GÖRSÜN BİR FERMAN ÇIKMIŞ KARAR VERİLMİŞ YOKTUR ARTIK YAŞAMANIN BİR ANLAMI HELEDE SEVDİGİ DE VEFASIZSA O KABRE GÖNÜLLÜ GİDER İNSAN:)
KUTLUYORUM BU GÜZELLİGİN SAHİBİNİ, ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR
Üstadım sitemle yazılmış manidar şiiri yazan kalemini yüreğini kutladım eserin anlamlı ve düşündürücüydü Allah zamansız ölüm vermesin selam ve DUA ile kalınız.
Harika bir şiir yazmış usta kalem, güzel yorumuyla değerli dost Hayrünisa hanım dile getirmiş.Duygu selinde yüzdüm okurken dinlerken.Kutluyorum efendim sizi.
Vuslat yolu uzak ben nasıl varam Hasret içte acı derindir yaram Kimseler demedi yaranı saram Kefeni sermeden kabrim kazılmış ŞİİR EMEK VERİLEREK HECE VEZİN DE HAZIRLANMIŞ SİYAH GECEMDE SİYAHI GÖRÜNCE ÇOŞMUŞ. HER İKİ DOST YÜREĞİ KUTLARIM SELAM VE SEVGİLER
Azap hanelerde çilem dolmadı Benim kaderim bu böyle yazılmış Elimden tutup ta çeken olmadı Vuslata ermeden kabrim kazılmış
Vefasız âlemde kuru kökmüşüm Ağıtlar yakmışım yaşlar dökmüşüm Kaderim diyerek boyun bükmüşüm Yarını görmeden kabrim kazılmış
Vuslat yolu uzak ben nasıl varam Hasret içte acı derindir yaram Kimseler demedi yaranı saram Kefeni sermeden kabrim kazılmış
Yaşanmaz bu hayat zindandır bana Karanlıkta kaldım gelmişim sona Acımadılar hiç kıydılar cana Selâ’mı vermeden kabrim kazılmış.
Söz ve müzik Hüseyin zarar
Şiirime sesiyle hayat veren sayın hocam Hayrünisa ŞENEL ( siyah gecem ) hanım efendiye çok teşekkür ederim
Gözlerimi kapadım şiirinizi dinledim şöyle derinden bir offfff çektim hüzünle dinle yazan kaleminiz daim olsun yas.kan dost okuyan hayrunisa ablamında nefesine ömürler olsun hüzünle dinledim hüzünle ayrılıyorum sayfaanızdan kalın sağlıcakla...
Rabbim ömrünü uzun yuvanı mutluluk etsin dileklerimle Kutlarım yüreğine kalemine saglık