(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yel... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yel... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve Kendi sırrına Kadem basıp Aşkın coğrafyasına düşen Çırılçıplak vatansızım İnsan svince yasaklar ülkesini kendisi yaratıyor...içi dolu şiirdi kutlarım
Güzel bir şiir olmakla birlikte ilk dizede takıldığımı samimi olarak itiraf etmeliyim. Suyu tuzsuz denizler de mi var sorusunun yanıtı tartışılır elbet, ancak şiir dilinde, şiir bünyesinde bu ayrıntıya girmek bence bir fazlalık.
....fırtınali zamanlarda kanımı acıtan bır duygu, YILDIZLARIN uzak ve soğuk ışıltısına çarpıyor.Yağıyor, yağıyor, yağıyor icimi kabartan, yarılan, kuşatan, sarı bır çamura bulayan yağmurlar.İçindeki seyleri belirsizce gosteren bır buhran bütün ruhun, dişi açılış içindesin.Bu sarsıntılı açilisla dinmek icin buyuk fırtınalarda calkalanmakta ve beni okyanus yapan derinligi kirmaktasin.Zamanın akustigi haykırışımı üzüntü,acı ve tutku zenginliği ile çoğaltıyor ki, damarlarımdan akıyor izin vermesemde karanlıkta ışıldayan perisi...
Dedi bana siiriniz.
Yine harika bır siir..yüreğinize saglik... Saygı ve selamlarımla GC7
ruhuna aynadır yazanının
bazen yüzüne...
Yüzünde gördüğüm ruhudur diye
farklıdır Taylan Koç şiirleri.
Usta derim, şair derim,
ama kardeş, nadir :)
Bu biraz kendimi beğenmişliğimdir benim.
Şiir kardeşime saygım ve tebriklerimle...